Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
klopt, is je dinsync "clock" signaal"speel een noot
als ik dat doe en logic speelt niet dan is hij alleen in het rechter kanaal,
zodra logic speelt is het "run" signaal erbijspeelt hij dat zie je stereo in de leds bar, maar komt alleen signaal uit de rechter channel
van de mout

Tuurlijk is het strakker, het is audio, en je audio klinkt toch ook strakwordt er beetje knetter van, wil weten of het echt een stuk strakker is

maar Ik zal eventueel 't resultaat wel voor mezelf houden....

Ja okey, 'k zal zeggen "prive houden,, via PB,, " 't is maar dat ik ni als zogezegd,, de enige echte waarheid en referentie over midi jitter wil oordelen,..maar Ik zal eventueel 't resultaat wel voor mezelf houden....

Constante stroom klokberichten in de stop-status is in mijn ervaring niet nodig.

En ja !! Je zou Mij daar een plezier mee doen,, Als je de Wav of MP3 effe online zetIk kan de audiofile wel ergens uploaden als daar behoefte aan is.

)Okey, En ja, ik wil er geen probleem van maken,, Maar ik ben al enkele keren hier op SF erover begonnen, over midi jitter..alleen downloaden als je belooft de getallen openbaar te maken