Mark66
Ingeburgerd
Dag forummers,
Ik zit al wekenlang na te denken om eens een keer een hardware synth te kopen.
Nu ben ik iemand die veel trance, beats, en de vormgeving maakt voor de radio etc.
Nu dacht ik aan de Access virus TI desktop of de Roland Fantom XR!
Ik heb de demo's bekeken op youtube van 'The Keyboard Wizard' en ik vond de Fantom XR toch beter klinken dan de Access, het raakte me echt en dat is natuurlijk de bedoeling. ( Prachtige orchestra geluiden heeft die XR onder andere. )
Maar kun je die ook aansturen in FL Studio zelf? ( Kan ik de geluiden bewerken in mijn daw programma, of moet ik het opnemen voordat ik het pas kan gebruiken?
want dit kan bij de virus wel.
Weet of heeft iemand hier een mooie demo, waardoor ik toch wat meer de mogelijkheden van de virus krijg te zien of te horen?
( Morgen ga ik er echt op spelen, dus ik ben benieuwd )
Wie kan mij overhalen? want de keuze blijft voor mij heel erg moeilijk.
Gr.
Mark
Ik zit al wekenlang na te denken om eens een keer een hardware synth te kopen.
Nu ben ik iemand die veel trance, beats, en de vormgeving maakt voor de radio etc.
Nu dacht ik aan de Access virus TI desktop of de Roland Fantom XR!
Ik heb de demo's bekeken op youtube van 'The Keyboard Wizard' en ik vond de Fantom XR toch beter klinken dan de Access, het raakte me echt en dat is natuurlijk de bedoeling. ( Prachtige orchestra geluiden heeft die XR onder andere. )
Maar kun je die ook aansturen in FL Studio zelf? ( Kan ik de geluiden bewerken in mijn daw programma, of moet ik het opnemen voordat ik het pas kan gebruiken?
want dit kan bij de virus wel.
Weet of heeft iemand hier een mooie demo, waardoor ik toch wat meer de mogelijkheden van de virus krijg te zien of te horen?
( Morgen ga ik er echt op spelen, dus ik ben benieuwd )
Wie kan mij overhalen? want de keuze blijft voor mij heel erg moeilijk.
Gr.
Mark