Nieuwe electro

Phontaq

+---O---+
Hello!

Wegens succes verlengd. Ik heb DRIE nieuwe electro nummers online gezet:

--> http://phontaq.official.ws

Jullie mening?

Tegenwoordig produceer ik trouwens onder de naam Phontaq i.p.v. Koin.music omdat die naam toch niet heel uniek bleek te zijn. Iemand enig idee hoe ik mijn naam op dit forum kan veranderen of moet ik mezelf dan opnieuw registreren??

Groeten!

Het downloaden van je site wil niet echt lukken. Ik krijg maar een paar procent binnen en dan houd het op.

het downloaden ging prima.
twee tracks klinken een beetje overstuurt wat volgens mij niet bedoeld is.
Verder mist er 'iets', mischien eens een delay ofzo gebruiken. (om er wat leven in te kriigen)
op zich leuk, maar nog niet 'af'.
hoe lang ben je al bezig?, ben wel nieuwschierig. Wat heb je gebruikt? ( apparatuur dan...)

scces,

Re: Nieuwe electro

Origineel geplaatst door Koin.music
Hello!

Wegens succes verlengd. Ik heb DRIE nieuwe electro nummers online gezet:

Dit is geen electro maar Ad Visser muziek.

R.
(voelt zich behoorlijk in de maling genomen :( )

Re: Re: Nieuwe electro

Re: Re: Nieuwe electro

Origineel geplaatst door funxiun
Dit is geen electro maar Ad Visser muziek.

R.
(voelt zich behoorlijk in de maling genomen :( )

LOL

Dit is wel relaxete game muziek.

Qua geluid hoor ik van allerlei tikken. Is dit met software gemaakt en staat er ergens een instrument zwaar te clippen of zo? Nu houd ik zelf niet van tikken en valt zoiets ook op.
En qua geluid hoor je ook wel dat het software is omdat de mix niet zo vol is. Niet dat het uitmaakt maar met wat goed uitmixen kun je daar wat aan doen als je wilt.

Niks mis met Ad Visser muziek! Wake Up is dan ook wel okay, met name de arpeggio en de percussie. Dit nummer doet me in de verte denken aan You - Electric Day (ook niks mis mee!). De arpeggio zou wat afwisselender in je compostitie mogen, wat 'gefreakter', en de de percussie mag wat mij betreft veel meer de jazz kant op (de aanzet is er al, vandaar). De andere nummers doen me niet zoveel ('that man' klinkt als een test van net gekochte apparatuur ofzo).

Laatst gewijzigd:
er mag dan misschien niks mis mee zijn maar ik had onder het kopje "electro" ook wel wat anders verwacht ;)
ad visser blijft een held! 8)

Bedankt voor jullie reacties.
Ik moet toegeven dat electro inderdaad niet echt de juiste omschrijving was van deze muziek. Alleen voor 'That man' zou het wel kloppen. Komt omdat ik voorheen wel voornamelijk electro maakte.
De tracks zijn inderdaad software-matig geproduceerd, met behulp van Jeskola Buzz, behalve het nummer 'Stringless guitars', daarin heb ik ook gebruik gemaakt van mijn MicroKORG en z'n vocoder. Ik ben me nu aan het verdiepen in het uitmixen, zodat ik daar nog kwaliteitsverbetering kan halen. Ben van plan om binnenkort goede studiomonitors te kopen, want die ontbreken op het moment nog, waardoor ik beter kan uitmixen. Ik gebruik nu meestal referentie-cd's om mijn mix zo goed mogelijk te krijgen, maar dat is natuurlijk niet ideaal. Tja, een student heeft helaas weinig geld te besteden..... Anyway, we gaan vrolijk door!! Groet.

T klinkt allemaal nogal "plat".
Er zit weinig verassends in, en mist dus een zekere spanning.
En dit valt zeker niet onder de noemer Electro!

Michael.

Re: Nieuwe electro

Origineel geplaatst door Koin.music

Tegenwoordig produceer ik trouwens onder de naam Phontaq i.p.v. Koin.music omdat die naam toch niet heel uniek bleek te zijn. Iemand enig idee hoe ik mijn naam op dit forum kan veranderen of moet ik mezelf dan opnieuw registreren??

Groeten!

Je hoeft je niet opnieuw te registreren. Neem contact op met een admin, deze kan je naam veranderen (Craz of OnAcid dus)

Back