is je synth mannelijk of vrouwelijk?

Raar... ik heb dit toch ook wel...

Toen ik de Ion nog had en dan de Juno kocht, vond ik de Juno écht vrouwelijk en de Ion echt wel mannelijk... Nu de Ion plaats geruild heeft met een Nord Lead weet ik niet zo goed wat die is... zowat tussenin...

tsja...

Attachments

• man-woman_machine.jpg
    man-woman_machine.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 90
de meeste transgender en een paar hermafrodiet, die bestuiven zichzelf.

Raar... ik heb dit toch ook wel...

Toen ik de Ion nog had en dan de Juno kocht, vond ik de Juno écht vrouwelijk en de Ion echt wel mannelijk... Nu de Ion plaats geruild heeft met een Nord Lead weet ik niet zo goed wat die is... zowat tussenin...

Een metrosexueel???:D

Wanneer een apparaat knoppen heeft is het natuurlijk ......

door deze thread hoef ik niks meer met een joystick, doet me aan verkeerde dingen denken.:bekdicht:

Mijn nord rack2 is wel vrouwelijk, ze kan best wel hard gillen, maar als je haar goed behandeld kan ze best mooi klinken.

bij mij is dat alleen in me yamaha en dat is ook nog een wieltje:P dus ik ben joystick vrij:D

Al mijn synths zijn vrouwelijk. Ik ga geen mannen bevingeren en betasten, ben voor veel dingen in(rubberen drum doppen) maar er zijn grenzen.

Lol ik dacht al bijna op het Sissyforum te zitten...

Al mijn synths zijn vrouwelijk. Ik ga geen mannen bevingeren en betasten, ben voor veel dingen in(rubberen drum doppen) maar er zijn grenzen.

Werk:r hoe dat zo en vanwaar deze interesse in mijn priveleven?:D

Misschien iemand die mannelijke synths heeft8o)

Back