Mijn studio annex crib XV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... euh ... nooit van 1 computer gehoord ?

Sorry.. een wat ?

:D

..maarre, samplers (en zeker de oudere) klinken beduidend anders (lekkerder?) dan op pc. Logische keus dus voor sommigen een stapeltje samplers.

Daarbij komt nog: meer = beter :okdan:

Sorry.. een wat ?

:D

..maarre, samplers (en zeker de oudere) klinken beduidend anders (lekkerder?) dan op pc. Logische keus dus voor sommigen een stapeltje samplers.

Daarbij komt nog: meer = beter :okdan:

Dikke woord!
de waarheid!:)

Mooi ophangsysteem. Ik loop nog een beetje te kutten om mijn monitorspeakers goed te plaatsen.....

M'n nieuwe ruimte in Frankrijk...

Attachments

• StudioOverzicht.jpg
    StudioOverzicht.jpg
    124,6 KB · Bekeken: 183
  • StudioOverzicht2.jpg
    StudioOverzicht2.jpg
    159,1 KB · Bekeken: 191
  • RackRechts.jpg
    RackRechts.jpg
    123,5 KB · Bekeken: 196
  • RackLinks.jpg
    RackLinks.jpg
    191,8 KB · Bekeken: 194
  • Links.jpg
    Links.jpg
    216,2 KB · Bekeken: 195
Mooi hok, mooie spulletjes! Ronegen ook.

kleine update :engel:

Ziet er strak en profi uit zeg. Into the samplers i see ;)

Update, modular reiziger moog en onzichtbaar maar duidelijk aanwezig de UAD2:D

Mooi die Moog met die expensie bakkies eraan. Bevallen die monitors aan het plafond en helpt dat nog tegen doordreunen naar buren enzo.

M'n nieuwe ruimte in Frankrijk...

Frankrijk?! Pourqoui?! Wel lekker die P5 en rhodes bij elkaar, mooi rack spul heb je ook :{

Op het moment is het hier zo geregeld..

attachment.php

Godsamme wat zijn ze leuk samen zeg...

Cool, de MEK gaat ook een van mijn volgende aankopen worden, ik verwacht er veel van! :okdan:

Attachments

• spullekes.jpg
    spullekes.jpg
    440,7 KB · Bekeken: 182
Mooi demian, zo'n 808 geeft altijd kleur aan een crib he?

..maarre, samplers (en zeker de oudere) klinken beduidend anders (lekkerder?) dan op pc.
dat zit hem voornamelijk in de outputs...
Logische keus dus voor sommigen een stapeltje samplers.
dat is eerder omdat samplers geen reet meer kosten nutuulk...
en dat heeft weer te maken met het ongemak/omslachtigheid van hardware samplers voor de meesten

Mooi demian, zo'n 808 geeft altijd kleur aan een crib he?

Zeker, en hij klinkt ook goed, maar ik vind de bediening niet je van het, daarom gaat ie ook weer weg, al zal ik de de vele outputs wel gaan missen, maar ik heb besloten dat ik voor synthese knoppen erg fijn vind en voor drums ga ik toch liever met software aan de slag. Alleen moet ik mijn pc 's wat dichter bij de rest gaan zetten. :)

Mooi man die Teisco synth. Ik vind ze echt heel aggresief klinken, dus dat is goed !!

Ik kamp met wat ruimte gebrek, desalniettemin heb ik er toch nog iets van weten te maken:

Bericht door een moderator:
Link verwijderd

Aan de andere kant van mn kamer staat een kast waar mn mixer instaat en mn pc waarmee ik opneem, voorderest geen fancy effecten rekken ofzo die zitten allemaal in de computer !

Last edited by a moderator:
Zo, ik heb de idiote-groothoeklens er maar eens bijgepakt en voor het eerst wat met sluitertijd zitten prutsen dus als het er wat trippy uit ziet allemaal.. dan kan dat kloppen hehe :)
Ik moet nog wat akoestische shizzle aan de muren hangen en wat dingetjes anders aansluiten, maar mijn eindtrap staat nog steeds bij de reparatieboer dus dat kan nog wel even duren.
Tegen de tijd dat alles klaar is en alle rotzooi weer is opgeruimd zal ik nog een plaatje posten.

lnxstudio2009.jpg

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back