[Hardcore] "I'm like that" Gemaakt met Fruityloops.

SMKKNIEP

Ingeburgerd
Reacties + Feedback = Welkom ! *D

Attachments

• Stan Kniep - I'm like that.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
Dank je !!! ;) ja klopt moet iets meer laag in de kick, ben er beetje nog mee aant stoeien :P Had z3ta en Toxic biohazard gebruikt voor de leads en de bass had ik met Microtonic gemaakt + een zooi EQ's en Parametric EQ's erover heen gepleurd :P

Dank je !!! ;) ja klopt moet iets meer laag in de kick, ben er beetje nog mee aant stoeien :P Had z3ta en Toxic biohazard gebruikt voor de leads en de bass had ik met Microtonic gemaakt + een zooi EQ's en Parametric EQ's erover heen gepleurd :P

Ok?
Microtonic goeie VST daar werk ik ook altijd mee.
Ik maak de kick altijd met Microtonic+Quadrafuzz+Devastor met Fruity 8.0
Werkt ook wel goed :)

Ik vind het best een aardige track. Het gebruik van de stemsample(s) en de synth in de break laten het profesioneel klinken. De synth na de break, althans het melodietje vind ik persoonlijk helemaal niets. Mag van mij veel agressiever. Verder vind ik de aanloop naar de break toe wat simpel. Kan wat spannender. (Grote stukken alleen maar een BD+snare).
Maar goed gedaan!

greetz

Ik vind het best een aardige track. Het gebruik van de stemsample(s) en de synth in de break laten het profesioneel klinken.

:halleluja

De synth na de break, althans het melodietje vind ik persoonlijk helemaal niets. Mag van mij veel agressiever.

Met smaak valt niet te twisten :P misschien dat ik er een andere draai aan kan geven.

Verder vind ik de aanloop naar de break toe wat simpel. Kan wat spannender. (Grote stukken alleen maar een BD+snare).
Maar goed gedaan!

Dat kan inderdaad misschien wat beter. Ik zal ff kijken wat ik daaraan kan doen! verder bedankt voor je feedback!!
:okdan:

ik krijg jeuk als ik fl lees/hoor maar,

ik krijg jeuk als ik fl lees/hoor maar,

Nou ik vond het zeker wel lekker.
Ik vind het overall wel erg plat klinken,
weinig dynamiek in het geluid zeg maar.

Klinkt een beetje oldschool,
khou er we van :mega:

ik vind hem goed smkkniep
aardig mainstream trackie..
gaan met die flow..en volgens mij zit er wel genoeg laag in ,ik had persoonlijk meer decay in mn kick gezet.. .maar dat is persoonlijk
wanneer lig je in de freerecordshop? :p

Nou ik vond het zeker wel lekker.
Ik vind het overall wel erg plat klinken,
weinig dynamiek in het geluid zeg maar.

Klinkt een beetje oldschool,
khou er we van :mega:

OLDSCHOOL? :confused:
huh? ik bedoel ..
maar,
oldscool is toch meer van marshall masters enzo..

zo ik vind hem erg lekker klinken :D
miss ietsje werken aan je afmix maar voor de rest is i gewoon erg relext en niet vervelend om naar te luisteren :D

Groeten Tjerk

Back