Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gordijnen zijn iets makkelijke te verplaatsen dan uitgetimmerde wanden of andere constructie's he.
met gordijnen kan je nog plaatsen d.m.v. trial & error...
ga je rekenen, huur dan DHV in ofzo....
zelf heb ik prima monitors (adam s2.5a) maar de akoestiek van me hok is vreselijk en daardoor kan ik net zo goed een andere set gaan gebruiken want ze komen nu never tot hun recht
discussies over welke monitors zijn de beste gaan dus ook nergens over
want bij iedereen klinkt het weer anders zelfde geld voor mics en ga zo maar door

Dus je koopt zelf dure monitors in een ruimte met waardeloze akoustiek en gaat dan advies geven aan anderen over hoe je het beste te werk kunt gaan?![]()
nou niet allemaal in rel-mode gaan zitten hier 
misschien is die daar pas achtergekomen nadat hij die monitors had
gekocht![]()

nou ga jij lekker rekenen, gaan wij verder met muziek opnemen![]()
Ik vind het zo zonde van het geld.
Want je ben aan het inversteren of je een drumstel ga neerzetten.
Je kan toch ook gewoon op een normaal volume wat doen?
En gewoon zorgen voor veel minder geld dat je akoestiek goed is.
ja ben ik het helemaal mee eens...
Als electronisch muzikant ben je juist gezegend met een volumeknop...weet je ik vind het niet eens lekker om muzziek te maken op hard nivo...
Dikke tapijten/gordijnen dat is gewoon afdoende, wil je echt helemaal 0,0 doorlating hebben kan je beter een kuil graven in de grond...
Waarom niet gewoon een hele dure studio koptelefoon als je een volumeknop hebt? ben je voor +-600euro klaar, en kan je nog een of ander heftig mastering apparaat kopen.
Volgens mij kan Raphie beter een professional in de arm nemen en die 65 euro ex btw per uur betalen voor een goed advies. Dat kost namelijk meer en staat véél professioneler.
Op mijn myspace staan een hele hoop foto's van de bouw van mijn homestudio (ook op zolder).
Hij is inmiddels al een hele tijd klaar maar de foto's moet ik nog steeds bijwerken eigenlijk.
Dank U..
Durf zo 1 2 3 geen prijs te zeggen, maar zal om en om de €3000,- zitten gok ik.
Ik ben erg tevrede met het eindresultaat en vond het ook nog eens leuk om te doen. Heb voornamelijk alles zelf gedaan..
Verhuizen? Ik denk er niet aan!
Zit hier pas 2 jaar en ga komende maand de woonkamer 18m2 uitbreiden![]()
je hoeft je niet gek te laten maken tis gewoon een feit dat investeren in je akoestiek en isolatie helpt
tevens check gearslutz daar vind je 95% van al je vragen
hier vind je 95% mensen die het allemaal denken beter te weten
[/url]

Ik vind het zo zonde van het geld.
Want je ben aan het inversteren of je een drumstel ga neerzetten.
Je kan toch ook gewoon op een normaal volume wat doen?
En gewoon zorgen voor veel minder geld dat je akoestiek goed is.