Early hardcore door rookie ;)

waarschijnlijk heeft hij zijn playlist zo ingesteld dat hij alles 100% handmatig kan slepen en niet precies automatisch op de beat die je selecteerd vast "klikt"

Ja dat klopt, eerst hoefde ik namelijk niet alles precies op de millimeter goed te zetten. Kan je me vertellen hoe ik dat weer aan/uit zet? Danke

vermits je zegt dat je een rookie bent veronderstel ik dat het eerder per ongeluk dan gewild is dat die loops wat scheef zitten ; kzou zeggen leer ze eerst eens prettig recht te zetten (zodat je leert hoedat muziek ineenzit) en dan scheeftzetten

voor de rest een redelijke poging voor een rookie

doe zo voort

hehe ja klopt, maar weet niet of je ook de 2e track die ik gepost heb (1e pagina onderaan) geluisterd hebt, maar die is nagekeken zeg maar en wat strakker gemaakt :).

Thanx anyway!

Ja dat klopt, eerst hoefde ik namelijk niet alles precies op de millimeter goed te zetten. Kan je me vertellen hoe ik dat weer aan/uit zet? Danke

Boven aan in je play list (waar je die balkjes inzet) staat.....playlist....direct links daarvan staat een knop met een rastertje....klik daar op.....je krijgt dan een drop down menu...klik daar op beat.

Als je nog meer fruityloops gerelateerde vragen hebt wil ik je best helpen. Op pagina 1 heb ik een link gepost naar een youtube tutorial.....ga daar eerst doorheen, daar ga je zeker veel van opsteken!

Super! Ontzettend bedankt. Ja ik had het gezien, ga die eerst maar 's ontdekken inderdaad.
Gelukkig is dit voor de verandering 'n internetforum waar mensen nog andere dingen kunnen dan je afzeiken ;)

Back