Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je zult me waarschijnlijk zo hard uitlachen voor dit,maar het was echt aan het begin da ik begon met iets te doen met muziek,magix.zal er waarschijnlijk een andere versie van maken,want deze trekt eerlijk gezegd toch op niet veel.waarmee heb je dit gemaakt??
och alles went... ik hoor dagelijks zulks langskomen in deze thread:idd damn! Kan er niet veel mee eerlijk gezegt. En ik hou toch best van veel verschillende dingen maar dit trok ik niet. Sorry.

och alles went... ik hoor dagelijks zulks langskomen in deze thread:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1078929#post1078929
ik zou zeggen, beproef je geluk eens daar en je zult als ware held worden ontvangen!
Dit doet me denken aan een wasmachine op volle toeren die vol zit met de inhoud van een gereedschapskist.
no offense![]()

je zult me waarschijnlijk zo hard uitlachen voor dit,maar het was echt aan het begin da ik begon met iets te doen met muziek,magix

Gewoon laten liggen en iets nieuws beginnen! In ieder geval niet te lang blijven stilstaan bij een track. Zo worden je tracks steeds wat beter. Oja en schroom niet de volgende tracks ook te posten
dankjewel!Ok,.. kheb net een hele drone van mono voor mn kiezen gekregen,..
in deze thread!!
Heb mezelf gedwongen om ,.. heel open-minded ,.. gewoon dadding helemaal uit te luisteren.
En ik moet eerlijk zeggen,..
Daarna is dit heerlijk acceptabel.
Trouwens,... best een kunst om als beginneling zo'n underground t3knØ soundje neer te leggen met magix,...
In de eerste anderhalve minuut (daarna was ik m kwijt) Zit zat materiaal om te remixen,. Moet je dus gewoon doen als je daar zin in hebt.
Laat je niks vertellen,..Conformeren is voor mietjes en als dit jouw sound is,.. hou m vast,. bouw m uit,.. buit m uit,..Overal is een publiek voor.
Gewoon laten liggen en iets nieuws beginnen! In ieder geval niet te lang blijven stilstaan bij een track. Zo worden je tracks steeds wat beter. Oja en schroom niet de volgende tracks ook te posten![]()
) en leer van je bestaande 'composities'.