Damn!

uNnameD

Nieuwkomer
nog een redelijk oude track(nog niet echt gemasterd),zou graag jullie mening hierover weten

Attachments

• Damn!.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 149
idd damn! Kan er niet veel mee eerlijk gezegt. En ik hou toch best van veel verschillende dingen maar dit trok ik niet. Sorry.

waarmee heb je dit gemaakt??
je zult me waarschijnlijk zo hard uitlachen voor dit,maar het was echt aan het begin da ik begon met iets te doen met muziek,magix.zal er waarschijnlijk een andere versie van maken,want deze trekt eerlijk gezegd toch op niet veel.

ben ermee eens,aparte stijl,een paar mensen gevonden die dit op iets vonden trekken [jaja!!!] maar ok,echt iets goed wordt het nooit :p

Ok,.. kheb net een hele drone van mono voor mn kiezen gekregen,..
in deze thread!!
Heb mezelf gedwongen om ,.. heel open-minded ,.. gewoon dadding helemaal uit te luisteren.
En ik moet eerlijk zeggen,..
Daarna is dit heerlijk acceptabel.

Trouwens,... best een kunst om als beginneling zo'n underground t3knØ soundje neer te leggen met magix,...

In de eerste anderhalve minuut (daarna was ik m kwijt) Zit zat materiaal om te remixen,. Moet je dus gewoon doen als je daar zin in hebt.
Laat je niks vertellen,..Conformeren is voor mietjes en als dit jouw sound is,.. hou m vast,. bouw m uit,.. buit m uit,..Overal is een publiek voor.

Ok,.. kheb net een hele drone van mono voor mn kiezen gekregen,..
in deze thread!!
Heb mezelf gedwongen om ,.. heel open-minded ,.. gewoon dadding helemaal uit te luisteren.
En ik moet eerlijk zeggen,..
Daarna is dit heerlijk acceptabel.

Trouwens,... best een kunst om als beginneling zo'n underground t3knØ soundje neer te leggen met magix,...

In de eerste anderhalve minuut (daarna was ik m kwijt) Zit zat materiaal om te remixen,. Moet je dus gewoon doen als je daar zin in hebt.
Laat je niks vertellen,..Conformeren is voor mietjes en als dit jouw sound is,.. hou m vast,. bouw m uit,.. buit m uit,..Overal is een publiek voor.
dankjewel!
ga nu wel tijdens pasen voor 2 weken op vakantie,maar neem mijn laptop misschien mee,zal daar wat verder doen aan van alles en nog wat

Gewoon laten liggen en iets nieuws beginnen! In ieder geval niet te lang blijven stilstaan bij een track. Zo worden je tracks steeds wat beter. Oja en schroom niet de volgende tracks ook te posten ;)

Helemaal mee eens met Bergen.

Creëer wat, geef het een naampje, schroom niet het te plaatsen, neem de kritiek ter harte (als je die al krijgt :D) en leer van je bestaande 'composities'.

Je eigen creaties met een kritische noot terug beluisteren en in te zoomen op de details, wat kan beter/anders/mooier/etc. brengen je steeds een stapje verder.

Het belangrijkste blijft nog altijd dat je lekker bezig bent met muziek maken :dj:

Vet, zo'n lagere bassdrum waar velen een hihat zouden plaatsen ...

Nee, eerlijk. Weet het niet goed hoor. Laat eens horen dat wat van je hedendaagsere werk hebben aub.

Gagarin

Ik vind het best knap om met een kick op iedere kwart v/d maat te beginnen en er tussen in te eindigen :halleluja

ben ook met magix begonnen, en die bagger is nog op cd uitgebracht ook, echt hilarisch

Back