spookkoops
Gemeneraadslid
Heya,
Ben al een tijdje bezig met een track waarvan ik de basis zelf wel lekker vind....maar ik kom er niet echt verder mee. Momenteel heb ik een tweede partij gevraagd voor vocals dus dat kan wellicht voor inspiratie zorgen
. De lead vind ikzelf qua sound lekker maar kan misschien wat spannender en expressiever. Oorspronkelijk had ik er nog een padsound onder maar na veel wikken en wegen heb ik die er weer uitgegooid. M.a.w. ben ik even de richting kwijt.......
Als iemand anders me een zetje kan geven in de goede richting zou dat mooi wezen
Alles gemaakt IN FL, met NI MAssive, CS-80V, PRO-53, handjevol samples voor de rhytms en een scheutje Izotope Trash en Yamaha Final Master voor de finishing touch. Qua afmixen ben ik (nog) geen ster
Alvast bedankt
P.S: let niet op de titel, is maar een werktitel
Ben al een tijdje bezig met een track waarvan ik de basis zelf wel lekker vind....maar ik kom er niet echt verder mee. Momenteel heb ik een tweede partij gevraagd voor vocals dus dat kan wellicht voor inspiratie zorgen
. De lead vind ikzelf qua sound lekker maar kan misschien wat spannender en expressiever. Oorspronkelijk had ik er nog een padsound onder maar na veel wikken en wegen heb ik die er weer uitgegooid. M.a.w. ben ik even de richting kwijt.......Als iemand anders me een zetje kan geven in de goede richting zou dat mooi wezen

Alles gemaakt IN FL, met NI MAssive, CS-80V, PRO-53, handjevol samples voor de rhytms en een scheutje Izotope Trash en Yamaha Final Master voor de finishing touch. Qua afmixen ben ik (nog) geen ster

Alvast bedankt

P.S: let niet op de titel, is maar een werktitel

Attachments
Laatst gewijzigd: