Arp Odyssey RUILEN met MonoPoly

Status
Please reply by conversation.

303zalig303

gebruikte oscillator
Hallo ik zou graag mijn midified korg MonoPoly willen wisselen tegen een Arp Odyseey Mk 2 of 1.

De midi MonoPoly heeft een doepfer midi ding die mono is.
Ik wil foto's trekken als je geïnteresseerd bent.

grüüüsen,
roman

mij lijkt zo'n ruil niet echt reëel.
ik denk dat er toch wel 2 1/2 a 3 mono/poly's in een odyssey gaan tegenwoordig.

toeval zal het niet zijn, dat de odyssey tot de onwaarschijnlijke prijsstijgers hoort in vintage synthland. nog gekker dan de gemiddlede vintage synth prijsstijging.
terwijl de mono/poly wat dat betreft toch een beetje tot de achterblijvers hoort.

niettemin wens ik je veel succes.

inderdaad, ze zijn ook niet te vergelijken naturlijk.

ik snap eigenlijk niet waarom een synth zoals een monopoly binnen die vintagehype niet serieus van prijs stijgt (altijd dat gelul over die 'slechte' filter, :walker: whatever...)

ik hoop dat er iemand is hé, die wil ruilen :)

moet wel zeggen dat de oddy goed [kan ] klinken
heb aleen de avatar gehad - is een newby oddy met meer
maar begryp niet [asje de oude draad leest van smsm303:halleluja toen ...]
dat de oddy ri de1700 en meer gingen toen

de monopoly past geweldig naast een oddy ...
omdat de mp gewoon weg erg veel inspiratie bied en de oddy meer denk ik een playmachine/ lead synth is

op een moog prodigy / multimoog gaje ook geen dingen proberen die met een monopoly wel ku8nnen

houwen die bak heb al byna spijt van mn verkoop
o o

op zoek gaan naar een arp solus
2 osc ..uitgeklede oddy
asjemn vindt

ja, mijn monopoly verkopen of weg doen is inderdaad een hele rare gedachte omdat die zo trouw is als een hond.

maar ik wil eigenlijk eens een andere synth proberen, en omdat mijn budget dat niet toelaat dacht ik aan dit ruil voorstel..

probeer eerts eens een axxe ...soort van synthje qa sounds

de oddy vst klinkt aardig ....same qa filters asje dat wat vindt ?
kheb egt veel goede obie sem filters you tubes gehoord
ga ook niet meteen mn beste synth de deur uit doen ..
soms moetje .......

Vermoed dat je toch al snel nog een 400 euro bovenop de Mono/Poly zal mogen betalen voor een Ody.dan heb je een MKII,zwart-goud.
De MKIII,zwart-oranje is iets duurder.
En de whiteface Ody is een zeldzaamheid.

Nochtans is de Mono/Poly een hele goeie synthesizer.

mijne was 750.-te koop wat ik hoop dat t ook blijft wilm nofg best een terug mega uitgebreide bak qa specs en klinkt voldoende fett om mee te doen in mn fanfarre
haha

en is uiteindelijk weggeaan ietsje goedkoper ...omdat dat de ruil deal bevorderde...relaxed zaak

kzal zelf nooit een ms20 kopen voor 1200 of oddy voor 1400 kweet niet genoeg fette / leuke andere synths te koop met controls en die zekers lekker klinken asje t met aleen de ORG. GROTE NAMEN SYNTHS moet kunnen en doen
klopter ook iets niet
:dubbel:

ik denk egt dat er maar weinig bakkies zijn die hardware matige ...t zelfde leveren as de monopoly
handsoncontrol is ook ver te zoeken by een matrix 6 ofso ...
denk dat de performner vermona goede tegenhanger is ....:luv:

denk dat je voor t geld van een monopoly egt een leuk stuk instrument in huis haalt en ...genoeg inspiratie moet krijge

Ron: zo is 't maar net! M/P rocks! :mega:

Roman: gewoon doorsparen voor de Arp! :yamaha:

indeed, maar er is vandaag een nieuwe wanting bijgekomen : een teisco 110f:z

pff,

weetje ik wil gewoon nog een synth met veel modulatiemogelijkheden.

ik ben geen man van de leads (wel van de pads), ik wil gewoon frequency's to the bone en orginelee sounds (niet al dat zogezegde fat sound gedoe).

dan is de arp toch wel een goed idee hoor, maar eh... prijzig
ik heb er net een gekocht en die was echt duurder dan 2 mono/poly's. (maar wel perfect in orde.) die teisco's ken ik eigenlijk niet zo goed.

ik denk als zo'n arp twee monopoly's is, ik beter voor een modulair systeem kan doorsparen. but ja, whatevuh. nu geen geld, dus infeite kan deze wel dicht gegooid worreu :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back