Italo/elec(k)tro TFH - Portobello

daar kom ik zojuist vandaan. Dunedin, fantastische stad...dorpje!

vocal staat errrg hard in de mix. Soms heb ik het idee als ik jouw tracks hoor dat er iets van 30 sporen continu staan te spelen, klopt dat? Dat is jammer, omdat de geluiden dan gewoon tot hun recht komen. Het maakt het soms wat lastig luisteren voor mij.

Een hele goeie track kan ik dan mss beoordelen als minder, puur vanwege de mix.

Maar, dat is mijn ongezouten mening. Misschien denken anderen er wel heel anders over. (?)

Hmmm, ik zal eens naar de panning kijken. Normaal ga ik daar heel bewust mee om, maar als er te veel naar rechts staat, dan is dat natuurlijk niet lekker voor de balans.

Alex, ik vind het mixen van een vocaal nog steeds het lastigst. Ik heb altijd het gevoel dat die dan te zacht erin staat (los van het feit dat een vocoder altijd lastig verstaanbaar is). 30 sporen trekt mijn geluidskaart vrees ik niet.:dubbel: Maar ik snap op zich wel wat je bedoelt. In mijn enthousiasme wil ik soms te veel tegelijk horen.

Hey Camiel, ik hoor niet echt veel panningsproblemen (meer). De melodie van die rare vogel is wel cool overigens, erg catchy (wellicht ook voor ander soort tracks/style). Tja, en die vocoder verstaan is altijd de kunst, je tekst kan nog zo mooi zijn, je verstaat het vaak alleen zelf. But who cares, sounds good !!

Ik luister op een koptelefoon en het valt me op dat verschillende partijen nogal naar rechts leunen. Dat hoeft niet erg te zijn, maar in sommige stukken van de track vond ik het niet prettig luisteren...

Idd dat heb ik ook , maar bij mij hangt het naar links.. Zeker die punch in de kick hangt meer naar linss,

To TS : Wel vette track trouwen s.
Is er iets tijden het bouncen niet goed gegaan?
Ik weet niet hoe je werkt.

groetjes

Ik vind m leuk, maar wel wat vrolijk (daar is op zich niets mis mee hoor :) ). Panning-problemen hoor ik niet echt, maar ik luister nu met kleine oordopjes.

Ik vind m ook vrolijk maar ik houd van vrolijk! :D

En ik vind het einde vooral heel mooi. Die vocoder en die arp piepjes maken 'm mooi af. (Maar gelukkig zit die vocoder ook door de rest van het nummer want ik vind hem erg mooi erbij passen.)

Hij is wel een beetje gruizig doort dat distortion achtige effect op die lage saw tone, maar dat zal de bedoeling wel zijn :)

Back