Gloomy - Deep Shit (Trance)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Maak je klaar om te duiken in mijn nieuwste track, Deep Shit, een rauwe, pulserende reis die het multiversum op zijn kop zet. In deze enorme kosmische dans houdt het multiversum ervan om trucjes uit te halen, alles wat je kent om te draaien. Zwart verandert in wit, dik wordt dun, en wat begint als deep shit transformeert in een glinsterende golf van transcendentie. Het is een herinnering dat de realiteit nooit is wat ze lijkt. Elke schaduw bevat een vonk, elke strijd een verborgen harmonie.

Stel je voor: je bent op een zoektocht naar het Licht, die ongrijpbare gloed die je ziel leidt. Je reikt naar de lichtschakelaar, je instinct zegt dat hij rechtsachter zit. Maar nee, het multiversum heeft andere plannen! Hij zit eigenlijk linksvoor, klaar om je te verrassen. Draai die verwachtingen om, geef het bekende een twist, en kijk waar je belandt. Misschien is het een plek van helderheid, of juist een dieper mysterie—alleen de reis onthult de waarheid.

Dit nummer belichaamt de yin en yang van het bestaan, waar tegenstellingen botsen en balans ontstaat. De zware beats en donkere ondertonen van Deep Shit gaan over in opbeurende ritmes, een weerspiegeling van het talent van het multiversum om chaos in creatie te veranderen. Dus plug je hoofdtelefoon in, laat het geluid je leiden en omarm de omkering. Waar zal Deep Shit je naartoe brengen? Druk op play en ontdek het! Dit is de allereerste track van mijn album Act As If.

Een enorme dankjewel aan de fantastische vocalisten op Looperman voor het leveren van zulke geweldige vocals die mijn tracks tot leven brachten! Grote waardering ook voor Pexels voor de ongelooflijke video’s die de perfecte visuele sfeer toevoegden. Jullie creatieve bijdragen zijn het kloppende hart van dit project, ik ben dankbaar voor jullie talent en vrijgevigheid! 🙌

Ook met enkele Pexel-videoclips op YouTube:

Deep Shit op YouTube

Gratis download op SoundCloud als je klikt op "...More":

:verkoght:

Ja, shit happens – maar wat kun je doen, je moet gewoon doorgaan. De vibe zit goed, en ik hoor echt dat er acid-bloed door je aderen stroomt – dat voel je in de synths en je sound.

Wat betreft vocals – ik ben het helemaal met je eens. Ze geven een track vaak karakter en maken het echt af.
Rond 2:40, toen die one-shot vocal erin kwam, moest ik meteen denken aan deze track:

Ik vind het tof dat je in je tracks telkens een andere kant laat zien – steeds een andere sfeer, het klinkt niet allemaal hetzelfde. Blijf zo doorgaan – als je ooit van genre wisselt, worden het hits 😄
Maar ja, als we zulke niche dingen maken, dan is het gewoon lekker voor jezelf creëren thuis en genieten van het proces.

Hopelijk ontmoeten we elkaar ooit en doen we iets samen – of spelen we op een festival.
Groetjes!

Bebenzo

Hey man. Dit klinkt allemaal super toonvast en gaat lekker in elkaar over. Het is echt een bruisend geheel. 't Loopt organisch, en heeft echt een heerlijke dance feel. My compliments!
Wat mij betreft de beste plaat die ik van je gehoord heb.

Ja, shit happens – maar wat kun je doen, je moet gewoon doorgaan. De vibe zit goed, en ik hoor echt dat er acid-bloed door je aderen stroomt – dat voel je in de synths en je sound.

Wat betreft vocals – ik ben het helemaal met je eens. Ze geven een track vaak karakter en maken het echt af.
Rond 2:40, toen die one-shot vocal erin kwam, moest ik meteen denken aan deze track:

Ik vind het tof dat je in je tracks telkens een andere kant laat zien – steeds een andere sfeer, het klinkt niet allemaal hetzelfde. Blijf zo doorgaan – als je ooit van genre wisselt, worden het hits 😄
Maar ja, als we zulke niche dingen maken, dan is het gewoon lekker voor jezelf creëren thuis en genieten van het proces.

Hopelijk ontmoeten we elkaar ooit en doen we iets samen – of spelen we op een festival.
Groetjes!

Bebenzo

Hey @bebenzomusic , dank je wel voor je heel mooie woorden. Ik word er warm van. Ja, kan zijn dat er gelijkenissen zijn. YouTube vermelde het ook al, maar ik moest er geen spel van maken.

Zou leuk zijn om elkaar idd eens te ontmoeten. Waarom geen weekendje België met je vriendin. Slaapplaats, eten en drinken genoeg. Woon jij ver van 3400 Landen?

Hey man. Dit klinkt allemaal super toonvast en gaat lekker in elkaar over. Het is echt een bruisend geheel. 't Loopt organisch, en heeft echt een heerlijke dance feel. My compliments!
Wat mij betreft de beste plaat die ik van je gehoord heb.

Wooow, @Dilago vriend, dat is super mooie feedback. Ja, hij is écht niet slecht hé. Hartstikke bedankt man, je maakt mijn dag!

Gloomy :koffie:

Wooow, @Dilago vriend, dat is super mooie feedback. Ja, hij is écht niet slecht hé. Hartstikke bedankt man, je maakt mijn dag!

Gloomy :koffie:
Ben niet @Dozart maar sluit me er gaarne bij aan!

Alleen de raps zitten er niet goed in voor mij gevoel.

Ben niet @Dozart maar sluit me er gaarne bij aan!

Alleen de raps zitten er niet goed in voor mij gevoel.

Ow, zwaar foutje.

Ja, ik was aan't twijfelen aan die raps, toen dacht ik: dat geeft een leuke twist aan de zaak. Maja, da's persoonlijk.

Dank je wel Dilago!

Gloomy :)

Ja leuke zwijmel feel good dance track voor bij de afsluiting van een festival ofzoiets, zit weer een hoop in :okdan:

Ja leuke zwijmel feel good dance track voor bij de afsluiting van een festival ofzoiets, zit weer een hoop in :okdan:

Hey thnx @jando , ben erg blij dat je'm zo goed vindt :)

Hey @bebenzomusic , dank je wel voor je heel mooie woorden. Ik word er warm van. Ja, kan zijn dat er gelijkenissen zijn. YouTube vermelde het ook al, maar ik moest er geen spel van maken.

Zou leuk zijn om elkaar idd eens te ontmoeten. Waarom geen weekendje België met je vriendin. Slaapplaats, eten en drinken genoeg. Woon jij ver van 3400 Landen?

Vanuit Polen naar België is het ongeveer 1000 km – dus het is zeker niet onmogelijk om te doen. Ooit gaat het lukken! Als het niet privé is, dan professioneel. België staat bekend om een paar echt toffe festivals, dus wie weet…

Ik heb drie nog vrij jonge kinderen, dus even weggaan zonder hen is geen makkelijke opgave. Maar juist daarom moet je doorgaan, blijven produceren en je ding doen – zodat we elkaar uiteindelijk professioneel kunnen ontmoeten, achter de draaitafels, op het podium! 🔊🎶🔥

YouTube is een andere mooie verbinding tussen ons. We blijven sowieso in contact, hier op het forum en misschien ook daarbuiten. We hebben veel gemeen.

Op het vlak van productie heb ik een project van 10 jaar geleden weer opgegraven. Binnenkort deel ik hier een kleine preview (al probeer ik mezelf nog te motiveren 😄). Tien jaar geleden maakte ik een track waarvoor een goede man uit de VS de vocalen heeft ingezongen. Na al die tijd heb ik weer contact met hem opgenomen – en hij wacht nog steeds vol ongeduld op de definitieve versie.

Het zal erg commercieel zijn en in de stijl van dance. Weer zo’n project dat lang heeft liggen wachten – maar ik hoop dat het me dichterbij mensen brengt die van muziek houden. En dat het me in de nabije toekomst ook naar sociale ontmoetingen brengt met de muziekelite, fanatiekelingen van goed geluid en sterke boodschap – waaronder mensen van synthforum.nl. Nederland verdient hierin zeker lof: het is de bakermat van elektronische muziek, en daarvoor mijn respect.

Ik groet jou, en alle goede mensen van de muziekwereld –
uit pure liefde voor muziek. :)

Bebenzo

Mooi man. Ik wens je voor te beginnen veel succes met het afwerken van je project. Wat betreft buitenkomen en eventueel draaien zit er bij mij niet meer in. Ben gewoonweg te oud daarvoor + ik heb geen "mensenvrees" of "pleinvrees", maar ik vermijd meestal het contact met andere "aardlingen". Buitenkomen wil bij mij steevast zeggen: verwacht je maar op iets wat je niet leuk zal vinden. Ik zit al meer dan 20 jaar in mijn "bunker"/"studio" en daar voel ik me het best, het veiligst. Daarom dat ik jou uitnodig bij mijn thuis. Of misschien een Synthforum-meeting in Tienen organiseren, hier niet zover vandaan? (zie mijn Reality Shiftingsverhaal op mijn blog, daar ben ik ook geshift naar een Synthforum Meeting in Tienen :)

Dan moet je mijn nieuwe nummer 'heat seaking drones' maar niet horen! ;)

Dan moet je mijn nieuwe nummer 'heat seaking drones' maar niet horen! ;)

Ja, moet je net zeggen. Waar vind ik die?

Back