[Legacy of Doom] Underground Release Series

Septic

ex Modular addict
Nou omdat ik binnekort een nieuwe set cds gaat maken in een iets andere opzet dan voorheen, zal de underground release series eindigen denk ik. De audioversies zijn zoweiwo nu collectors-item.

Ik heb alle audios cd geript en helemaal ge-ID3 tagged. Verder heb ik wat bonus spul erop gezet, alle CD covers, wat filmpjes etc....

Zie het als de laatste mogelijkheid om dit nog te kunne bemachtigen, ik wil iedereen toch een kans geven erop, alleen zal je het met de MP3 versies (gemasterde) moeten doen.

251dbabf9f87475aa6e763eec5a68710.jpg

De prijs is 7euro incl glossy cover (no case) en het staat allemaal op een DVD

verzenden is zon 1,44 oid, dus voor 8,50 kan je 6 albums en een ep + bonusmateriaal aanschaffen...je kan heel die hap gelijk in je mediaplayer of iTunes knallen en dan zie je mooi alle titels en albumartwork etc...

92 Songs on it mateys!!!

4b3a83b4244840a4b2c71ddfe53dd709.jpg

nou daar kan zelfs Bløf niet tegenop met hun 10tje wat ze vragen en dat is massaproductie, dit is een ambachtelijke release :)

Ik hoor het wel...

haha, niemand die durft lol..

Ommenabij 100 tracks erop, maar goed het is voor mij minder moeite om ze niet dan wel te verspreiden hoor.....(ik vraag me weleens af of ik hier wel goed zit op het forum, ik krijg het gevoel dat ik "overstayed my welcome" hier :D) Geeft niet, maar ik vindt het jammer dat er misschien mensen zijn die het nu mislopen..het is allemaal erg 80/90s retro georienteerd met een mix aan bizarre elementen (can you say Parkzicht + Horror :P )

Ik heb CD001 effe online gezet, kan je effe checken wat voor diverse electronische muziek erop staat...

Maar goed voel je niet verplicht, koop vooral commersjele projecten waar 10 lagen tussen zitten aan platenbazen, PR managers en andere verkorrumperende factoren..

Ehm BTW dit is wel de laatse kans op die tracks te bemachtigen op hardcopy BTW, binnenkort komt de nieuwe lichting schijven (die Music for Massacres is een voorbeled van de nieuwe setup) en dan is het echt voorbij met de gein...In 1e instantie wou ik hem niet eens verspreiden, maar op andere forums (nog niet eens synth gerelateerd, kan je nagaan) waren er verzoeken om toch het legacy materiaal te verspreiden omdat ze de 1e 4 CDs misgelopen waren...

3407381796_943a828dfb.jpg

Echt alles door elkaar, acid/techno/ambient etc

Gratis download...

HIER: (met dank aan chow voor de tip) http://www.jamendo.com/en/album/43181

Laatst gewijzigd:
1 tot 4 heb ik in de wagen
die doe ik altijd aan als ik een rondje zwervers in de gracht ga trappen

hier CD002 nu ook te luisteren en te downloaden.

http://www.jamendo.com/en/album/43450

Om onverklaarbare reden is de tracklisting naar de kløte, zie pic op die link voor de juiste volgorde...niet dat het wat uitmaakt voor de rest..

Back