Nou omdat ik binnekort een nieuwe set cds gaat maken in een iets andere opzet dan voorheen, zal de underground release series eindigen denk ik. De audioversies zijn zoweiwo nu collectors-item.
Ik heb alle audios cd geript en helemaal ge-ID3 tagged. Verder heb ik wat bonus spul erop gezet, alle CD covers, wat filmpjes etc....
Zie het als de laatste mogelijkheid om dit nog te kunne bemachtigen, ik wil iedereen toch een kans geven erop, alleen zal je het met de MP3 versies (gemasterde) moeten doen.
De prijs is 7euro incl glossy cover (no case) en het staat allemaal op een DVD
verzenden is zon 1,44 oid, dus voor 8,50 kan je 6 albums en een ep + bonusmateriaal aanschaffen...je kan heel die hap gelijk in je mediaplayer of iTunes knallen en dan zie je mooi alle titels en albumartwork etc...
92 Songs on it mateys!!!
nou daar kan zelfs Bløf niet tegenop met hun 10tje wat ze vragen en dat is massaproductie, dit is een ambachtelijke release
Ik hoor het wel...
Ik heb alle audios cd geript en helemaal ge-ID3 tagged. Verder heb ik wat bonus spul erop gezet, alle CD covers, wat filmpjes etc....
Zie het als de laatste mogelijkheid om dit nog te kunne bemachtigen, ik wil iedereen toch een kans geven erop, alleen zal je het met de MP3 versies (gemasterde) moeten doen.
De prijs is 7euro incl glossy cover (no case) en het staat allemaal op een DVD
verzenden is zon 1,44 oid, dus voor 8,50 kan je 6 albums en een ep + bonusmateriaal aanschaffen...je kan heel die hap gelijk in je mediaplayer of iTunes knallen en dan zie je mooi alle titels en albumartwork etc...
92 Songs on it mateys!!!
nou daar kan zelfs Bløf niet tegenop met hun 10tje wat ze vragen en dat is massaproductie, dit is een ambachtelijke release

Ik hoor het wel...
) Geeft niet, maar ik vindt het jammer dat er misschien mensen zijn die het nu mislopen..het is allemaal erg 80/90s retro georienteerd met een mix aan bizarre elementen (can you say Parkzicht + Horror
)