Ook maar effe voorstellen.

decadance

Eigenwijs kreng
Hallo allemaal.
Mijn naam is Dirk, draag geen rokjes, dus ik verwacht geen welkoms thread van 4 pagina's.:D

Eigenlijk ben ik een nieuwkomer in het synth wereldje.
Dus ik ben al blij als ik Cubase opgestart krijg en er ook nog geluid uit krijg.
Vooralsnog gebruik ik een "goedkoop" Yamaha keyboard voor, maar wie weet als de hobby uit de klauwen loopt. :{

Veel threads hier hebben mij al verder geholpen met het instellen werken met Cubase, mijn dank daarvoor. :okdan:

Welkom :doei: Dirk goeie opmerking...als jij rokjes had gedragen dan zat je hier op het verkeerde forum....:mega:

Tsja, als je nou Kees had geheten...

flodder.jpg

Maar evengoed welkom hoor Dirk :biertje:

Dat was Dirkje he....wel een Dirkje van 1.90m maar toch.....wel een lekker ding btw.

Ja zeg, helemaal vergeten..... was volgens mij ook de enige reden waarom ik toen wel eens naar de Vlaamsche Pot keek. Mooie vrouw.

En als we zo even doorgaan komt Dirk ook wel aan de 4 pagina's ;)

Ja zeg, helemaal vergeten..... was volgens mij ook de enige reden waarom ik toen wel eens naar de Vlaamsche Pot keek. Mooie vrouw.

En als we zo even doorgaan komt Dirk ook wel aan de 4 pagina's ;)

:D:halleluja

Welkom :doei: Dirk goeie opmerking...als jij rokjes had gedragen dan zat je hier op het verkeerde forum....:mega:

Inderdaad, dan was DIT waarschijnlijk meer jouw ding.

Enfin, welkom! :baco:

hey welkom, die dirkje uit de vlaamsche pot, kan van mij part nu opzouten. Dat zag er toen misschien uit maar nu niet meer heheh...

Back