Dave smith mopho is modder vet, is hij ook tekrijgen als VSTI?

LOUDBOX

Nieuwkomer
Van de week mocht ik de Dave smith mopho even uitprobeer. Echt een te vet geluid. Ik kan hem nu niet kopen dus vroeg mij af of hij als VSTI ergens te koop staat, of alvast te oefenen ?

Laatst gewijzigd:
1 April was gisteren toch?

Hmmm even denken. Een Mopho kost 375 euro, die kan niet worden gekocht (staat geen reden bij maar ik ga uit van financien aangezien ik geen andere reden kan bedenken). Een Vsti kopen kan blijkbaar wel zonder te weten wat dat zou gaan kosten (als het al bestond).

Ik zou zeggen ga eens rondneuzen wat er aan software synths is, een mopho zul je niet vinden overigens......

mophose.jpg

Je kunt in elk geval wel gratis de Mopho Editor downloaden. Daar komt geen geluid uit, maar je kunt wel alle parameters en opties zien.

mophose.jpg

Je kunt in elk geval wel gratis de Mopho Editor downloaden. Daar komt geen geluid uit, maar je kunt wel alle parameters en opties zien.

Werk jij ermee Napole0n? Met die editor? En is er iemand die de Pro versie heeft? Dat morph verhaal spreekt me wel aan...

Nee, er is geen mopho VSTi. De mopho is een analoge synth en die kun je wel proberen te benaderen, maar lukt je nooit goed.
Wsl komt Arturia over 15 jaar met een Mopho VSTI.
(en naar alle anderen: vraag beantwoorden is niet zo moeilijk toch?)

Werk jij ermee Napole0n? Met die editor? En is er iemand die de Pro versie heeft? Dat morph verhaal spreekt me wel aan...

Ja, ik gebruik de gratis editor. Die Pro editor koop ik misschien ook nog wel, maar voorlopig voldoet de gratis versie wel. Werkt lekker, beter dan dat geklooi op het ding zelf in elk geval.

Al moet ik zeggen dat ik die BCR2000 oplossing die ik hier rond zag zwerven ook wel gaaf vond, misschien dat ik nog in zo'n ding moet investeren.

Back