D16 Nithonat

Krek

Jungle of Wires
Nieuws van de D16 group. Kon hem nog niet vinden hier. Ik zag het toevallig voorbij komen met browsen op internet.

attachment.php

Komt ergens in het voorjaar uit.... Ziet er best strak uit
Maar wat een naam toch weer...

Attachments

• nithonat-persp-big.jpg
    nithonat-persp-big.jpg
    166 KB · Bekeken: 102
Last edited by a moderator:
Ik blijf het toch altijd weer een nadeel vinden, die drumcomputers met verschillende geluiden die je niet kan splitten op kanaal

Ik blijf het toch altijd weer een nadeel vinden, die drumcomputers met verschillende geluiden die je niet kan splitten op kanaal
Dat zal toch wel kunnen, als dat een VST is kun je toch wel routen naar individual outputs?

De namen van deze dingen worden volgens een schema gekozen - 8 letters, en nog niet bekend bij Google.

"Chytry Kurdupel" betekent overigens "sluwe dwerg", volgens mijn Poolse collega.

De namen van deze dingen worden volgens een schema gekozen - 8 letters, en nog niet bekend bij Google.

"Chytry Kurdupel" betekent overigens "sluwe dwerg", volgens mijn Poolse collega.

Huh?

Precies.. :Z erg vervelend..

Bij D16 drumcomputer VST's kan je wel ieder geluid naar een ander kanaal sturen in bv
Cubase.
Zo heb je per drumgeluid 1 mixerchannel in Cubase,in te stellen op plugin zelf

Psies, die d16 vsti's zijn prima. Gebruik zelf de drumazon tegenwoordig veel.
Binnenkort komt er een remix van mij mee uit.

Die 606 kloon vind ik ook koel, ben beniewd wat ie gaat kosten, die bassdrum uit de laatste demo knalde keihard om mijn oren over mijn pc luidsprekers, OOOMPPHHH. lekker hoor :D
Fijne snare ook.
Ook nog koel dat ze dezelfde design als hun 303 achtige synth hebben gebruikt, net als dat de 303 en 606 directe broertjes waren.

Klopt de vertaling niet of gaat het ergens anders over?

Ik wil hier niet compleet off topic gaan maar er is geen synth van die firma met die naam (of gelijkende op) en de synths die ze hebben zijn wel bekend bij google.

Ik heb mijn D16 bundel verkocht omdat ik het weinig gebruikte maar voor het geld is het gewoon prima spul.

En zoals eerder gezegd kun je elk geluid dus gewoon een eigen output geven, dat is geen probleem.

Back