Ik had mijn Folio SX ook op marktplaats gezet, krijg ik het volgende bericht:
Toch maar gereageerd, en meteen weer spijt gekregen, want: nu hebben ze mijn mailadres geoogst
Tot mijn verrassing komt er toch nog een antwoord:
Ik krijg hier gewoon Geen Goed Gevoel bij. Hij vertelt niet waar hij woont of wat dan ook maar wil wel meteen al mijn gegevens hebben.....en het is allemaal in het engels zonder dat daar een verklaring voor gegeven wordt.....
.....maar wat zouden ze hebben aan al dit soort gegevens? Kunnen ze dan mijn rekening leegtrekken met fake acceptgiro's of zo?
Dear seller,
How are u doing, i have interest in buying this item .Tell me the exact price and condition.
Beste verkoper,
Hoe gaat u doen, ik heb interesse in het kopen van dit object. Vertel me de exacte prijs en conditie.
Toch maar gereageerd, en meteen weer spijt gekregen, want: nu hebben ze mijn mailadres geoogst

Tot mijn verrassing komt er toch nog een antwoord:
Dear Seller,
Thanks for your urgent reply. I have agreed the price u gave to me,i want to send this item to my Grandson in School. I have confirmed the shipping cost from my friend.then shipping cost through Ems post is 35Euro total cost is 285euro.
send me Ur bank details so that i will make the payment urgently.
Full name :
Bank Account Number :
Bank Name :
Bank City:
Iban:
Bic:
i will wait to hear from u .
Thanks.
Ik krijg hier gewoon Geen Goed Gevoel bij. Hij vertelt niet waar hij woont of wat dan ook maar wil wel meteen al mijn gegevens hebben.....en het is allemaal in het engels zonder dat daar een verklaring voor gegeven wordt.....
.....maar wat zouden ze hebben aan al dit soort gegevens? Kunnen ze dan mijn rekening leegtrekken met fake acceptgiro's of zo?