Yamaha FS1r

Status
Please reply by conversation.

Septic

ex Modular addict
Gezocht:

Yamaha FS1r

Inruil: o.a. SonicCore Pro12 ASB of gewoon knaken.

Ik heb ook nog wel een hele stapel (30+)Xbox360 games en (5 string-bass)gitaren, die ik eventueel kan inruilen ervoor, maar ja eigenlijk mag ik dat niet neerzetten, alhoewel ik biedt ze niet aan nu :)

De unit moet uiteraard 100% werken en er goed uitzien....

zalige synth he maar die van mij gaat nooit meer weg vroeger verkocht en teruggekocht ..lekker.veel succes ermee!

ieamd andfers nog een ter zake doende mededeling maybe???

ik wil er nog steeds eentje...

nou dat is wel fijn enzo, maar daarmee koop ik er geen natuurlijk. :)
Ik bedoel, ik zou ook graag een reply zien van iemand die er een wilt verkopen of ruilen ofzo. Toch bedankt voor de morele ondersteuning hehe.

Voorkeur gaat gaat naar een ruil BTW, ik heb een mint PRO-12 ASB klaarstaan en ik heb ook nog een DX200 (met infamous dataknop gedoe) als je toch geen afscheid kan nemen van FM Synthese....

Voorkeur gaat gaat naar een ruil BTW, ik heb een mint PRO-12 ASB klaarstaan en ik heb ook nog een DX200 (met infamous dataknop gedoe) als je toch geen afscheid kan nemen van FM Synthese....

dit geld nog steeds...

geld+t uiteraardt :P ......dit GELDT nog steeds.....

nog steeds gezocht een FS1R dus, ik heb een o.a. DX200, Kawai K1M of PRO-12 ASB als inruil. Hier en daar wat geld erbij is no prob.

De DX200 is verkocht als het goed is, dus ik zoek nu echt alleen een FS1r, richtprijs afhankelijk van de staat en extras 400-500.

De PRO12 en Kawai K1M wordt nog steeds als inruil ingezet....Maar cash is ook geen probleem..Wacht niet te lang, want nu ga ik gewoon op zoek voor een 2e handse, ik heb de DX200 verkocht dus nu moe tik snel een vervanger hebben...

Ik vermoed dat ik morgen er al eentje heb gevonden :)

was inmiddels al gemaild, maar toch bedankt voor de tip!

thx

nou die gast op marktplaats geeft geen sjoege, ik ben bezig met een uit Duitsland, maar dit is ook allemaal nog lekker vaag, dus:

Heb je er nu concreet één, dan koop ik hem vandaag nog...

ik heb er een in Deutschland gefunden voor een zeer leuke prijs...

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back