Ikea 'Broder' racks

Enkel de EKBY is nog een alternatief, maar daar heb ik geen ervaring mee.
@ Zoltar_Basjer : Heb jij deze aangekocht en opgesteld ?

ik heb het broder rack gekocht, niet de ELKBY dus, lees mss verhaal nog eens over de ikea waar je werkt, ik heb ze uit de demozaal gehaald, mss als je geluk hebt zijn er nog gemonteerd in andere demomodellen in de andere vestigingen!

Verder werd hier ook al eerder aangehaald dat je twee consoles op elkaar kan lassen om een helling te bekomen, zie (edit:vorige) pg. 5! :okdan:

Laatst gewijzigd:
Weg uit België!

Weg uit België!

Broder reeks is uit de Ikea winkels gehaald in België! :frons:

Nl heeft ze nu nog volgens website, ik zal mss daar eens kijken voor de dingen die ik nog tekort heb!

Even een schopje voor een ouwe draad: ik heb gisteren als alternatief voor de schuine broders....
Ik heb onlangs als alternatief een 'old style tv ophangsysteem' gekocht. Zoiets dus:

$%28KGrHqZ,%21qQFC,oSE1fTBQ3-kHprog%7E%7E60_84.JPG

Deze zijn voor bijna niets te vinden op een rommelmarkt (omdat iedereen over is gegaan op flatscreen tv's) en zijn geschikt om tot xx kilogram te dragen. Met enig knutselwerk (ijzerzaag) heb ik hem zo aangepast dat 'de plaat' op een hoek van ~ 45 graden staat.

Zijn idd schuine ophangdingen. Maar die bestaan dus niet meer. Waren helaas alleen populair onder synthesisten. Dus nu uit collectie.

[QUOTE=MonoTron;1581323]ff een vraagje over de broder planken:

Ik zie bij veel foto's dat de planken een beetje schuin naar beneden hangen. Is dit een type plank, of is het systeem zo dat je elke plank een beetje schuin kan hangen?[/QUOTE]

Nah ja. Dit is net zoiets als 'Help, mijn man is klusser' van RTL4. Heel grappig moet ik zeggen, en die 'shoe racks' ga ik zeker aanschaffen! Geinig dit.

Wie zet er nou zn platen bij de plee???

Ze kunnen notabene ook nog eens echt gezeik krijgen met IKEA hierdoor... ze maken die hele IKEA af in dit filmpie. Bij IKEA spullen is het de bedoeling dat je het zelf in elkaar zet, of je moet echt dokken voor IKEA personeel, en die zetten het dan voor je in elkaar bij je thuis. Dit doet IKEA nooit.

Back