Levering Novation KS rack

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Ik heb een KS rack besteld bij Verhagen muziek (Tilburg), maar nu zeggen ze dat ie nog niet leverbaar is. Op een site heb ik gezien dat ie in januari al leverbaar zou zijn (zal wel alleen in Engeland zijn). Weet iemand misschien hoelang het nog duurt voordat ie in Nederland leverbaar is of hoelang dat gemiddeld bij andere novations duurde voordat ze in NL kwamen...

Volgens mij gewoon overal op voorraad! Succes.........

gr. Mario

Nou ik wacht al 3 weken :( (heb al €100 aanbetaald)

Wanneer de kat over de hond zijn gras heeft gelopen kunnen de kuikens fluiten naar hun nieuwe Sony M30

1. Vraag aan een andere winkel of ze hem op voorraad hebben
2. Probeer dan te regelen dat je je geld terugkrijgt.
3. Koop hem bij de concurrent.

Niet geschoten is altijd mis. Als andere winkeliers hem zelfs op voorraad hebben en hij niet eens aan eentje kan komen moet hij je geld maar teruggeven. Hij kan moeilijk zeggen dat hij niet weet hoelang je moet wachten. Straks krijg je hem over een jaar :s
Dus gewoon het bovenstaande proberen, maar blijf beleefd.

mag je nooit doen een voorschot geven.
Dat is voor zoiets niet nodig. Je ziet wel, nu denken ze dat ze je in hun broekzak steekt.

Met die bestellingen via websites moet je dat ook doen, eerst vragen of je èèn kan krijgen uit stock via mail,dan laten opsturen onder "nachname" (indien duitsland) dus nooooooit vooruitbetalen.
Gewoon laten leveren onder rembours, terwijl de koerier erbijstaat je waar tchecken op eventuele averij op het eerste zicht, dan pas betalen, handje contantje + drinkgeld voor de arme koerier (heb ook 5 jaar koerier geweest):r Iedereen content. :)

In België misschien Prophet. In NL gaat dit niet zo in z'n werking. De postbode laat het je niet eens openmaken alvorens je getekend hebt voor ontvangst. In NL is de "postbode" niet verantwoordelijk voor wat bij jou aan de deur gebracht wordt.

Ik heb m al met mn eigen ogen gezien (Feedback Utrecht) dus die gasten lullen volgens mij gewoon slap uit hun nek.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In België misschien Prophet. In NL gaat dit niet zo in z'n werking. De postbode laat het je niet eens openmaken alvorens je getekend hebt voor ontvangst. In NL is de "postbode" niet verantwoordelijk voor wat bij jou aan de deur gebracht wordt.

Ik zeg gewoon eens te kijken of ze het juiste opgestuurd hebben, heb een stainley knife en dezelfde plastiek brede bruine tape bijdehand terwijl hij dit ziet, 9,5/10 protesteerd hij niet, hij is "natuurlijk"niet verantwoordelijk, maar je kan dan wel in geval van,tezelfdertijd de zending weigeren en dat is veel goedkoper dan em daarna nog eens retour te moeten zenden. Is mij nog nooit geweigerd. Ik ga ook vliegensvlug tewerk en laat die koerier (de laatste tijd gebruiken ze de normale postbodes (taxipost) niet meer bij voor deze dingen) niet onnodig wachten daardoor.
Het kan zijn dat het niet wettelijk is, maar heb dit vroeger bij veel klanten als koerier ook toegestaan, klant is nml toch koning. En de meeste gasten begrijpen dat het een hoop werk en geld scheelt (bij de koerierfirma's doen dikwijls dezelfde mensen in dezelfde regio ook de ophalingen en scheelt dat ook extra werk voor henzelf). Heb erin gewerkt, maar die normaal postbodes, bwaa ik ken die gasten nogal, moesten zij dat leveren mocht ik dat zeker van hun ook. Je doet in principe niks verkeerd als je de inhoud controleerd en voor de rest alles ongewijzigd laat, maar wettelijk weet ik het niet correct hoor.Ik spreek hier dan ook wel over een zending onder Rembours hè!

:smeris: 8D :smeris:

Origineel geplaatst door Prophet
Ik zeg gewoon eens te kijken of ze het juiste opgestuurd hebben, heb een stainley knife en dezelfde plastiek brede bruine tape bijdehand terwijl hij dit ziet, 9,5/10 protesteerd hij niet, hij is "natuurlijk"niet verantwoordelijk, maar je kan dan wel in geval van,tezelfdertijd de zending weigeren en dat is veel goedkoper dan em daarna nog eens retour te moeten zenden. Is mij nog nooit geweigerd. Ik ga ook vliegensvlug tewerk en laat die koerier (de laatste tijd gebruiken ze de normale postbodes (taxipost) niet meer bij voor deze dingen) niet onnodig wachten daardoor.
Het kan zijn dat het niet wettelijk is, maar heb dit vroeger bij veel klanten als koerier ook toegestaan, klant is nml toch koning. En de meeste gasten begrijpen dat het een hoop werk en geld scheelt (bij de koerierfirma's doen dikwijls dezelfde mensen in dezelfde regio ook de ophalingen en scheelt dat ook extra werk voor henzelf). Heb erin gewerkt, maar die normaal postbodes, bwaa ik ken die gasten nogal, moesten zij dat leveren mocht ik dat zeker van hun ook. Je doet in principe niks verkeerd als je de inhoud controleerd en voor de rest alles ongewijzigd laat, maar wettelijk weet ik het niet correct hoor.Ik spreek hier dan ook wel over een zending onder Rembours hè!

:smeris: 8D :smeris:

hehehe..nog noooit met de nederlandse postbezorgers gewerkt he? ;) die gasten lopen gewoon zonder enig probleem weer weg hoor als je vraagt of je de doos mag openmaken....dat vertikken ze keihard...meerdere malen bij meerdere bezorgdiensten geprobeerd....... vergeet het maar..... klant is koning doen we niet aan in NL ;)

Origineel geplaatst door Laurens O
Ik heb m al met mn eigen ogen gezien (Feedback Utrecht) dus die gasten lullen volgens mij gewoon slap uit hun nek.

Weet je nog uit je hoofd hoe duur deze was bij feedback? Of weet iemand anders dit?

Tim

Nou heb ik hem nog steeds niet want ze gingen in de carnavalsvakantie op wintersport :erm:
Maar hopelijk is ie er morgen

Jeeeez.... ik wens you alll the good luck.

Wat een stelletje amateurs, man! Dat ben ik van mijn leverancier toch heel anders gewend.

Enne overdat gezeur met post-versturen... sorry, hoor. Daar is een thread over gaande, maar (excuse le mot) F#$% die post en die F@#$ing PTT. Ik heb wel eens pakketten opgehaald bij het postkantoor, en ja hoor.... Beschadigingen.

Get your money bak now! Or else.... :smeris: :smeris: :smeris: :smeris: A major invasion!

Weet je zeker dat ze geen schulden hebben bij de importeur, want dan kun je lang wachten.
Ik heb zelf ooit een uitbreiding voor m'n Yamaha A3000 besteld bij een winkel......2 maanden wachten: 3x niks :( .....voorschot teruggevraagd en naar de winkel aan de overkant van de straat gegaan, besteld en binnen 3 dagen had ik het in m'n handen. :okdan:

Het feit dat ze een voorschot vragen lijkt er op dat ze idd niet zo ruim in het liquide jasje zitten.

Zelfs op een nieuwe auto heb ik nog nooit een voorschot betaald...

Het begint er wel erg op te lijken ja...
Ik heb hem vandaag opgebeld en zegt ie dat ie nu pas een faxje gaat versturen en dat ie er binnen een paar dagen is maar het kan ook langer duren! Dat zei ie 3 weken geleden ook al!! :( :(

Je wacht al een maand; ophalen die centen, ergens anders bestellen en niet meer moanen ;)

Misschien wel goed dat het zo lang duurt want inmiddels is de KS-Rack alweer afgeprijst van € 910,00 voor € 785,00 bij bv Peter Verspuy (ook bij andere winkels) dus nu ga ik echt niet meer die € 925 euro die hij er voor vraagt betalen!
(misschien heeft ie wel de korting afgewacht om hem toch voor duur te verkopen)

Back