Geluidskaart

Frenkel

paars paard
Ik werk al een heel aantal jaren met een Creamware-systeem, eerst in combinatie met een Alesis AI-3, en sinds een tijdje in combinatie met een A16-Ultra, maar ik zit er hard aan te denken om deze geluidskaart op korte termijn een keer te gaan vervangen..
Nu ben ik op zoek naar een stabiele degelijke vervanger..
Ik lees op dit forum erg veel positieve ervaringen over de Motu 828 MKIII, en die heeft in principe ook alles wat ik nodig heb, dus die speelt al behoorlijk door mijn hoofd heen. Die heeft behoorlijk wat in en outputs, dus dan heb ik waarschijnlijk mijn A16 ook niet meer nodig, of ik kan hem gebruiken als extra in en output bak, wat nooit weg is..
Ik ben erg benieuwd wat de mensen van de converters in deze interface vinden..? Ik vond het verschil tussen de converters van de AI-3 en de A16-Ultra namelijk best groot, dus ik zou het fijn vinden als deze converters op zijn minst gelijk zijn aan die van de A16..
Verder ben ik benieuwd of er mensen nog eventueel tips hebben welke richting ik nog meer uit zou kunnen kijken.. ??
De RME Fireface 800 wekt ook wel mijn interesse, maar die ligt qua prijs al weer gauw op het dubbele van de Motu..

Alle info/ervaringen en tips zijn welkom! :biertje:

Dat topic had ik al helemaal doorgespit inderdaad.. Ik ben vooral benieuwd of mensen nog eventuele andere tips hebben die de moeite waard zijn die ik misschien niet ben tegengekomen qua merken/types, en eventuele vergelijkingen.. Maar evengoed bedankt :)
Ben na wat zoeken en een aantal artikelen er al achter gekomen dat de converters in de fireface eerlijker en beter schijnen te zijn.. Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met beiden en er ook zo over denkt.

maak zelf gebruik van de fireface 400, prima spul!

Hier mag wat mij betreft een slotje op.. Ik ben inmiddels voorzien van een Fireface 800.. :biertje:

Back