emu probleem

HardtunerDam

Nieuwkomer
Wie zou mij even kunnen helpen heb een nieuwe geluidskaart van emu maar no sound omgeving rotterdam

alvast thx

Op deze manier krijg je niet snel antwoord denk ik. Omschrijf je probleem wat duidelijker. Welk type geluidskaart heb je? Hoe is ie aangesloten? Wil analoog of digitaal geluid opnemen? Juiste drivers? etc etc etc

Als ik mag gissen en aannemende dat je de kaart juist hebt aangesloten en de laatste drivers hebt gedownload ...probeer eens een standaard session te laden in de PatchMixDSP (het programma behorende bij de geluidskaart).

Ik begin te begrijpen wat RockSteadyBeat bedoelt (ik kan de thread zo gauw niet vinden). Dit hoort op Tweakers.net thuis.

Zit de stekker erin?

Kaart op z'n kop, heb ik ook wel es gehad, gewoon je pc omdraaien.

Ohja, omgeving Benschop.

emu probleem

Is een emu pci 1616 alles goed aangesloten maar no sound Zal wel aan mij liggen ben nog van de atari en amiga generatie !!!

weet je zeker dat je de juiste driver geselcteerd heb?

tis wel een vaag ding die EMU.

Ben 2x langsgeweest en gisteren het probleem gevonden, de ethernetpoort op de pci kaart is gaar vanaf het begin al, stekker van de microdock naar de pci kaart moet je ingeduwd houden, anders pakt hij hem niet in de patchmixer. Hij zegt ook geen *click* als je hem aansluit. Denk een fabrikagefoutje oid. Wordt vandaag omgeruild.

Wel een dikke bump maar daar heeft mijn emu ook helaas last van.
Zal nu wel niet meer mogelijk zijn om om te ruilen ? :D

Wel een dikke bump maar daar heeft mijn emu ook helaas last van.
Zal nu wel niet meer mogelijk zijn om om te ruilen ? :D

Dit is een bekend probleem met de PCI(e) kaarten. Kennelijk erg cheapo component. Zelf heb ik een 2e hands kaartje gekocht met een goede ethernet poort. Of je kunt proberen de kabel mbv plakband en iets om op te steunen vast te krijgen.

Back