Remix van John Legend nummer, If you're out there

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Ik heb in wedstrijd verband een mix gemaakt van een nummer van John Legend, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wat je van de muziek zelf vind is wat minder belangrijk, het gaat mij puur om de mix.

http://www.indabamusic.com/submissions/show/6602

Oh, en als je wil, stem dan gelijk even. Bedankt!!!!

ik vind het origineel dat het niet een standaard hiphop of house-mix is geworden, maar qua productie vind ik hem niet echt genoeg uit de verf komen. IMHO blijft het een beetje op het niveau van een mooi opgenomen vocal waar een band lekker wat omheen speelt. Niet dat het slecht gespeeld is, maar ik heb het puur over de productie.
Ik wilde me er ook eens aan wagen, maar helaas zijn er alleen nog maar mp3's van de vocals te vinden :(

Gijs, ik kan je de originelen toesturen als je dat wil?

Ben ze ff aan het zoeken. Ik moet je wellicht een download link sturen i.v.m. grootte.

zet die dan hier neer :P

remixen we mee ;)

trouwens, vocals (acapella) zijn altijd handig :)

thx!

en een goej wiekent!

Gijs, ik kan je de originelen toesturen als je dat wil?

Je mag ze ook altijd naar mij PB'en als je wilt!

Verder ben ik het wel eens met Gijs, ik mis daardoor de power van het origineel in de remix. Ik ga me toch wagen aan een house remix, maar het akkoordenschema eens volledig omgooien.

Ik heb ze inmiddels gevonden, ik zal ze vanavond ff op de site linken. Ga nu even buiten met m'n dochter spelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone :halleluja

oh for the record, het materiaal is bruikbaar voor iedereen, zolang het maar onder het creative licence 3 valt, dus geen commercieel gebruik en de naam van John legend moet vernoemd worden overal waar je het gebruikt.

Back