Ik 100% werkende staat gezocht:
Roland R8 mk2, want die heeft alle roms er al standaard in
Of een R8m met vollop kaarten.....
Gelieve geen off topic posts in deze thread, over hoe leuk zon ding wel niet is oid, dat weet ik zel ook wel anders vraag ik er geen .....zzz
Sorry dat ik het er bij moet zeggen maar de laatste keren stond er allemaal niet ter zake doende geneuzel bij. Daar hebben we de chat voor...
een andere digitale drumbak met 80s roms / midi en genoeg sounds mag ook...tegen leuke prijsjes, een TR626 oid....
Roland R8 mk2, want die heeft alle roms er al standaard in

Of een R8m met vollop kaarten.....
Gelieve geen off topic posts in deze thread, over hoe leuk zon ding wel niet is oid, dat weet ik zel ook wel anders vraag ik er geen .....zzz
Sorry dat ik het er bij moet zeggen maar de laatste keren stond er allemaal niet ter zake doende geneuzel bij. Daar hebben we de chat voor...

een andere digitale drumbak met 80s roms / midi en genoeg sounds mag ook...tegen leuke prijsjes, een TR626 oid....

), en ik hoef opzich nu juist niet de 808/909 kaarten ik wil eigenlijk alleen de dry en powerdrums enzo etc...
Altijd spijt van gehad dat ik hem later weer weggedaan heb ivm ruimtegebrek, de sequencer is ook leuk/intuitief. Maargoed heb nu al een tijdje een r8 met kaartjes hier staan. Zo'n beetje het meest gebruikte stukje gear hier op het moment.
.