Roland R8 mk2

Status
Please reply by conversation.

Septic

ex Modular addict
Ik 100% werkende staat gezocht:

Roland R8 mk2, want die heeft alle roms er al standaard in :P

Of een R8m met vollop kaarten.....

Gelieve geen off topic posts in deze thread, over hoe leuk zon ding wel niet is oid, dat weet ik zel ook wel anders vraag ik er geen .....zzz

Sorry dat ik het er bij moet zeggen maar de laatste keren stond er allemaal niet ter zake doende geneuzel bij. Daar hebben we de chat voor...:P

een andere digitale drumbak met 80s roms / midi en genoeg sounds mag ook...tegen leuke prijsjes, een TR626 oid....

ik had hem al zien staan, maar ik ben bang dat de meneer de hoofdprijs wilt (die rekent volgens mij graag 40 euro per kaart erbij, juist voor die electronic kaart etc maar die hoef ik eignelijk niet 808 sounds zat hiero :) ), en ik hoef opzich nu juist niet de 808/909 kaarten ik wil eigenlijk alleen de dry en powerdrums enzo etc...

500 vraagt ie ervoor ik heb er een met die 909 en 808 kaarten en nog 2 kaarten voor 150 verkocht LOL

R8 mkII ... ik heb er ooit eens 1100 gulden voor kunnen vangen :D
Maar toen koste mijn tr909 ook nog 3000 gulden ... ach

Ik zal mijn oog openhouden mocht ik er eentje tegenkomen :mega:

en die r8 heb ik toen van jou overgenomen. :peukie: Altijd spijt van gehad dat ik hem later weer weggedaan heb ivm ruimtegebrek, de sequencer is ook leuk/intuitief. Maargoed heb nu al een tijdje een r8 met kaartjes hier staan. Zo'n beetje het meest gebruikte stukje gear hier op het moment.

ehmmm...ik heb toch het liefste een R8mk2 denk ik daar zitten al die kaartjes alin, ik heb weinig behoeft om de hoofdprijs te betalen voor kaarten die ik eigenlijk niet nodig heb....

Anyways, effe heel eits anders, ik heb inmiddels ook gereageerd op een aantal Boss Dr670s (voor 100-150 euro) dat ligt meer in het prijsgebied wat ik er voor overheb...heb je 256 sounds intern....

Ik wil hem meer voor EBM/Industrial en Italo (jajajaja) achtige tracks gebruiken, die semi- analoge roms is voor mij niet interssant...

Dus als je een R8 mk1 (+ dry + powerdrums) hebt of een R8mk2, meld u zich nu snel aan, nu het nog kan :P

Anyways, effe heel eits anders, ik heb inmiddels ook gereageerd op een aantal Boss Dr670s (voor 100-150 euro) dat ligt meer in het prijsgebied wat ik er voor overheb...heb je 256 sounds intern....

Het is dat je had gezegd dat je geen discussie in dit topic wil, want vanmorgen wou ik je die 670 eigenlijk aanraden. Zeker als je alleen naar de USA Powerdrum achtige dingen zoekt zijn die prima. En goedkoper dan de R8mkII, die toch voornamelijk gekocht worden voor de 808 en 909 sounds.

ok thx chinnetti, nou er maar wel gereageerd worden als het maar om die specifieke dingen gaat en tips etc waar ik er kan vinden :)

ik heb gemaild naar een voor 100 balle, dat lijkt me een prima deal en nog een van 150..

Ja, 100 tot 150 is een goede, standaard prijs. Let wel op dat als je voor de Boss gaat, dat er een werkende adapter bij zit. Die Bossjes hebben een rare (lees: niet standaard) formaat plug en ze zijn AC~AC, dus niet standaard AC~DC. Plug en adapter zijn wel bij de electronica boer te krijgen, maar als het niet hoeft, dan hoeft het niet :)

ow okay thx want bij die n 100 zit die idd niet en ik ging er al vanuit dat het een standaard 9v DC was...effe in de smiezen houden dus, ik had hem al extra geboden voor een ac adapter

Alternatieven waar ik nog verder aan denk zijn de Roland R70 en R5

en die r8 heb ik toen van jou overgenomen. :peukie: Altijd spijt van gehad dat ik hem later weer weggedaan heb ivm ruimtegebrek, de sequencer is ook leuk/intuitief. Maargoed heb nu al een tijdje een r8 met kaartjes hier staan. Zo'n beetje het meest gebruikte stukje gear hier op het moment.
Gekkehuis, zo kom je mekaar hier ineens tegen na 11 jaar :mega:

wat voor sounds zitten er in de r70, ik zoek vnl 80s digi drums ala janet jackson enzo hehe

Volgens mij is de R5 het kleine broertjevan de R8 en de R70 de opvolger.
Zullen grotendeels dezelfde sounds inzitten denk ik maar ik weet het niet zeker.
Ik heb ooit een boss DR550 gehad, die ook veel jaren 80 bekende roland drums had.
Verder de yamaha RX serie een idee. Die is ook veelgebruikt.
Ik weet niet precies wat janet heeft gebruikt, zal ook wel een bergje randapparatuur overheen zitten en een SSL tafel.

ik heb inmiddels de r8m hier op SF aangeschaft als het goed is...ik zoek eventueel als ik nog behoefte heb die dry+ powerdrums erbij....u mag PBen :)

Bedankt voor al uw aandacht en tips....

DR550 heb ik ook gehad ja, dat is achteraf gezien voor toen die tijd, best een gaaf ding, helaas was ik toen meer in de gabber en heb hem nooit goed gebruikt realiseerde ik me later.

De enige die ik echt iedereen afraadt is de DR202 die vond ik erg lofi, maar dat is misschien persoonlijk.

ik heb inmiddels de r8m hier op SF aangeschaft als het goed is...ik zoek eventueel als ik nog behoefte heb die dry+ powerdrums erbij....u mag PBen :)

Bedankt voor al uw aandacht en tips....
het is goed *D.
Op Ebay kom je de cards nog regelmatig tegen maar je moet wel een beetje mazzel hebben om jiet de hoofdprijs te betalen.

Mooi :) ja ik heb er geen haast mee met die kaartjes, komt vanzelf wel goed

Status
Please reply by conversation.
Back