[remix]Azior-Sunset at Myvatn (Leon Bolier Rework)

Mindsensation

Ingeburgerd
Sorry dat er na mijn vorige track alweer wat online staat maargoed, na het horen van Azior's track kon ik niet laten om hem te remixen. Ben er van de week mee bezig geweest, denk dat er een uur of 8 werk in zit.

Hij is hier te downloaden:
http://www.mindsensation.com/music/Azior-Sunset at Myvatn (Leon%20Bolier%20Rework)%20(master).mp3

Commentaar is weer welkom..de stijl ligt tussen progressive trance en trance in i guess :)

hmz.... even de link in zijn geheel kopieren en in je adresbalk plakken, anders werkt-ie niet..

Een mooi nummer. Lekker sferisch en lang. Is zeker fijn om in de auto te draaien als het nog donker is. :)

Wellicht miereneukerig maar goed bedoeld.
De mix in z'n geheel vind ik knap. Misschien in de mix iets teveel galm van het goed? En in de bombastische stukken valt de kick een beetje weg in het geheel. Misschien dat het met een kortere release het beter klinkt?

[edit]die rot link is gewoon te lang, hij moet gewoon even aangepast worden. (gewoon geen lange namen en spaties gebruiken)
[/edit]

ik zie het al... het 1e stuk van de link ziet ie wel als url, maar op deze pagina is-ie ingekort. Dus:url kopieren en het laatste stuk erachter plakken.

(nogal omslachtig maargoed..)

Back