Gezocht: Roland KC-versterker

Status
Please reply by conversation.
gebruik er zelf ook 1, iets zwak in de bas , verder helemaal oke. en handzaam!
voor nog "groter werk" neem ik wel eens m'n bell-versterker met 2 peavy eurosys3 boxen mee.

Wat wil je ermee doen? Want daar noem je ff 2 uiterste qua amps...die JC is te gek als je alleen je ep's er naartoe stuurt maar verder niet hoor (misschien een Vox'je maar dat zelfs mist ballen)...dan ga je echt iets van de ballen missen van de Stage. Je kan niet lekker insturen ook aangezien je op line-niveau uitstuurd dus je haalt sowiezo niet uit de JC wat je eruit zou kunnen halen met een Rhodes.
De KC is just-your-average-keyboard amp waar je niet warm of koud van wordt but it does the job. Zou wel voor een 500 of 550 gaan anders heeft ook dat wederom geen zin voor de sounds van je Stage. Zonde man

Maar als je een van die 2 wilt hebben ga voor die KC en vergeet die JC

Ik wil de Nord Stage uitversterken in de oefenruimte. Verder wil ik de monitor op het podium gebruiken voor mezelf. Ik heb ook al naar een actieve monitor van HK gekeken, zijn sommigen ook over te spreken. Ik gebruik de Rhodes niet zo gek veel. Wel veel piano's en padjes.

Ik heb de KC-500 gehad, maar was er niet zo heel erg over te spreken. Vooral in het hoog vond ik hem niet zo sterk. Misschien is dat bij de 550 veranderd? De KC-500 is toentertijd ook redelijk snel uit de handel gehaald en vervangen door de 550.

Dus de JC valt af. Dan zijn er nog de Rolands of toch een HK monitor? Budget is rond de 300 euro.

Voor die keys van jou zou ik heeeeeel even wachten en vervolgens voor een Mackie SRM-450 mkI gaan (in combi met een klein mixertje) of JBL EON 15 G2

Die H&K gaan snel over hun nek en vervliegen heel snel onstage

ok dan...enjoy zou ik zeggen
Ik wilde je al bijna een voorstel doen voor je Nord Lead3;-)

Zou nogmaals wel voor een KC-500 (of 2hahaha) of 550 gaan (of 2 ;-) )...of 2 JBL EON 15's gebruikt doch goed?

Doe maar op slot, ik ben voorzien. Heb een JC-55 gekocht met Celestion-speakers en dat klinkt toch wel errug lekker hoor! Bedankt voor jullie reacties!

Status
Please reply by conversation.
Back