[breakbeat] DyEx - Xylithium (live)

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Kwam deze track van me tegen op een oud cdtje......

Even kijken wat jullie ervan vinden......is denk toch alweer een jaar of 8 oud en eigenlijk maak ik niks meer in deze stijl.....was een probeerseltje.

Is niet gemasterd of wat dan ook......dus kom maar op met dat commentaar..... oja het is dan wel weer live.:eureka:

Attachments

• Track No08.mp3
    7 MB · Bekeken: 76
Ik houd meestal wel van een beetje (g)ruis, maar bij deze is 't wel zonde van de paar-keer-overgespoelde-cassettebandjes-sound :)

Duurt misschien wat lang maar is net afwisselend genoeg om niet saai te worden, alleen moet ik er dan wel iets bij doen :) Ik heb net de afwas gedaan met twee keer deze track op de kopfoon en dat was eigenlijk zo voorbij, dus dat is wel een complimentje waard :)

Ja idd ik nam toen op cassette op, en natuurlijk te lui (lees stoned) om nieuwe te halen....
Gelukkig heb ik in de laatste 10 jaar een upgrade doorgevoerd in de studio en staat er inmiddels een DAT recorder:okdan: en een heleboel andere synths en drumbakken.....
Maar bedankt voor je compliment....

Breakbeat vind ik wel tof, maar dit komt in mijn oren meer over als rustige DNB (ook wel tof soms) :)
Maar je hoort wel dat die oud is, maar dat is helemaal niet erg. Leuk om 1 keer te luisteren maar net wat te saai en te zacht voor vaker. Jammer dat je het niet meer maakt overigens.

Back