Modulair liefhebbers, monster synth wil ik dus het komende jaar gaan aanschaffen ;-)

Grooveron

Altijd wat !!
Last edited by a moderator:
Je moet lampjes op de boven of achterkant hebben die de letters "grooveron" vormen en om en om getriggerd worden door de stepsequencer.

Dat is pas heftig.

Origineel geplaatst door bikkel
Je moet lampjes op de boven of achterkant hebben die de letters "grooveron" vormen en om en om getriggerd worden door de stepsequencer.

Dat is pas heftig.

leuk idee, een lichtbalk effect getriggert door modules, is het overwegen waard:)

Waarom heb je voor MOTM gekozen?
Ik weet dat het een goede fabrikant is, maar waarschijnlijk heb je nog meer redenen..
Modulaire systemen zijn IN de laatste tijd en er zijn veeeeeeel concurrenten. Waarom MOTM? Heb je Synth.com overwogen, heb je Modcan overwogen, heb je vintage overwogen, heb je engeland overwogen (analogue Systems / Solutions), heb je duitsland overwogen (TMSS, doepfer, enzovoort....)

Ik speel nu eventjes de advocaat van de duivel.. Leer mij waarom MOTM de beste keuze is, ik worstel er zelf namelijk ook mee..

Wat betekent trouwens deel 1... Toch niet van een reeks...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Waarom heb je voor MOTM gekozen?
Ik weet dat het een goede fabrikant is, maar waarschijnlijk heb je nog meer redenen..
Modulaire systemen zijn IN de laatste tijd en er zijn veeeeeeel concurrenten. Waarom MOTM? Heb je Synth.com overwogen, heb je Modcan overwogen, heb je vintage overwogen, heb je engeland overwogen (analogue Systems / Solutions), heb je duitsland overwogen (TMSS, doepfer, enzovoort....)

Ik speel nu eventjes de advocaat van de duivel.. Leer mij waarom MOTM de beste keuze is, ik worstel er zelf namelijk ook mee..

het ging enkel om het plaatje niet om de modules, de hard ware gaat van roger Arrick komen.
ik heb daar nu een tijdje mee gespeelt en dat is toch wel heel mooi spul.
redelijk geprijst zier er fantastisch uit (t.o.v. bv Doepfer TMss en Analogue sys.)
hij is heel snel in reageren op vragen dus de costumer suppoert is echt heel goed.
Bij Doepfer en ASS kreeg ik niet eens een antwoord.
Alleen de shipping is wat duurder maar de Cabinets maak ik zelf (ben tenslotte ook Meubelmaker)
en die ziijn toch het duurste om te laten overkomen.

Je familie zal erover beginnen dat de PTT/KPN dat toch wel allemaal geautomatiseerd heeft ;). Stoer spul. Iets wat ik altijd leuk heb gevonden van de modulars is dat ze niet aliasen met FM. En de Tomita/Wendy Carlos geluidjes klinken natuurlijk helemaal gers.

Origineel geplaatst door JazzMann
Wat kost zo'n stuk speelgoed eigenlijk ?

Mwaah, een paar Tritons...:D

:frons: :erm: =(

Ach, Jazz, ik bedoelde er niks mee, geintje, zenne....

Het hangt er gewoon helemaal vanaf wat voor en hoeveel modules, en of je zelf goed bent met d'n soldeerbout, dan kan je zelf de modules in elkaar frotten, dat kan aanzienlijk scchelen.

Gefeli, Ron, Topspul is het, dat MOTM, a bitch to control, maar die klank....:{

Origineel geplaatst door Yoozer
Je familie zal erover beginnen dat de PTT/KPN dat toch wel allemaal geautomatiseerd heeft ;). Stoer spul. Iets wat ik altijd leuk heb gevonden van de modulars is dat ze niet aliasen met FM. En de Tomita/Wendy Carlos geluidjes klinken natuurlijk helemaal gers.

klopt was het eerste wat mijn vrouw zei, he dat lijkt wel een telefoon centrale:)
Maarja vrouwen hebben volgens mij op een paar na ook niet zulke GEARLUST genen als wij mannen hebben.

De bekende Toys voor Boys uitspraak is er niet voor niets volgens mij.

Origineel geplaatst door Grooveron
klopt was het eerste wat mijn vrouw zei, he dat lijkt wel een telefoon centrale:)
Maarja vrouwen hebben volgens mij op een paar na ook niet zulke GEARLUST genen als wij mannen hebben.

De bekende Toys voor Boys uitspraak is er niet voor niets volgens mij.

d'er zijn ook vrouwen toys hoor :duivels:

:frons: :erm: =(

valt wel mee, hij is begroot op 4500 Euro. Dan heb ik de 60 Modules en alle power supplies.
Ik vond dit nog redelijk bij veel andere fabrikanten kwam ik vel duurder uit.
Ik maak dan wel zelf de kast (moet lukken en bespaart me 800 euro)
Gelukkig hoef je dit niet in eens tekopen, je kan beginnen met een basis systeem
wat z'on 1000 euro kost en vandaar bouw je verder:)
Is ook een leuk cadeau om tekrijgen natuurlijk, (ik verwacht er nu met X-mas en mijn verjaardag altid minimaal 1 natuurlijk:D .

Zelfs mijn wederhelft vond het een leuk idee en je hebt al modules voor 100 euro die ik wil hebben.
al met al zal het wel 1 a 2 jaar duren voordat hij klaar is mar dan heb je weer wat om naar uit tekijken8)

Origineel geplaatst door mono-poly
d'er zijn ook vrouwen toys hoor :duivels:

klopt lopen ook op stroom (batterijen:o: ) en kosten niet zoveel, Toch?>:|

Origineel geplaatst door bambamstudio
zou je foto's kunnen maken als je er aan begint?

Als je geen digi cam hebt, kom ik wel van tijd tot tijd langs :)

is goed je bent van harte welkom, ik heb wel zo'n cameratje maar ben het snoertje tussen de camera en de pc kwijt.

Back