Origineel geplaatst door Grooveron klopt was het eerste wat mijn vrouw zei, he dat lijkt wel een telefoon centrale
Maarja vrouwen hebben volgens mij op een paar na ook niet zulke GEARLUST genen als wij mannen hebben.
De bekende Toys voor Boys uitspraak is er niet voor niets volgens mij.
Wat de gemiddelde vrouw uitgeeft aan make-up, handtasjes en kleding mag dan wel geen gearlust heten, maar wel koopziek. En geloof me, daar gaat een grote bak geld mee gemoeid (overigens zullen hun mannen niet klagen, want het is toch leuk patsen met zo'n vrouwke )
Voor sommigen is hun vrouw zelfs letterlijk een "Toy for the boy"
Origineel geplaatst door thegreatmuffin Wat de gemiddelde vrouw uitgeeft aan make-up, handtasjes en kleding mag dan wel geen gearlust heten, maar wel koopziek. En geloof me, daar gaat een grote bak geld mee gemoeid (overigens zullen hun mannen niet klagen, want het is toch leuk patsen met zo'n vrouwke )
Voor sommigen is hun vrouw zelfs letterlijk een "Toy for the boy"
Gelukkig is mijn vrouw niet zo (denk ik) Maar ik heb een dochter van 14 en die daarvoor 2 x zo duur is.
(bel tegoed, kleren, school, uitgaan enz)
en pa maar dokken.
regelmatig hoor na mijn opmerking, sorry geen geld, " Dan verkoop je de Memorymoog toch"
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.