Zoiets?Maar laten we eerlijk, het mooiste is toch dat waarneer het zonder BH al goed en mooi zit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets?Maar laten we eerlijk, het mooiste is toch dat waarneer het zonder BH al goed en mooi zit![]()

idd als t te vol is moet je er shit uithalen
of sounds dunner maken op die plekken waar t te vol is
of je doet zoals ik en douwt t gewoon veels te vol en zegt dat dat jouw sound is

Goede thread dit heren...heb hier veel van opgestoken!
Ik heb persoonlijk altijd veel problemen met compressors....ik weet wel wat ze doen maar weet dit meestal niet (goed) toe te passen. Hebben jullie daar misschien nog tips over?
Wat betreft die hangtieten....beetje kansloos om daar deze thread mee dood te gooien.
Heb ik wel gelezen, dat was iig erg leerzaam.Volgens mij heb je deze thread niet goed gelezen dan, en de rest van onze input niet gelezen.
Hahaha....hier zie ik de humor wel van in.Niets doodgooien maar gewoon een geintje tussendoor humorloze zuurpruim
In mijn signature staat een link naar virb. Het tweede nummer is nagenoeg af....wat mij aan dit nummer "stoort" is dat ie te vol klinkt waardoor details wat weg vallen.Die tips kunnen btw alleen maar gaan beginnen als we weten wat voor muziek je maakt, wat voor soort producties (veel 'live' instrumenten of alleen synths) en als je weet wat ze doen gaat het dan om wanneer toe te passen of hoe ze af te stellen?
Ik vond het wel grappig maar dadelijk word dit weer zoon thread die kompleet uit de hand loopt met 10.000 foto's en tig (grappige) one-liners. Op zich prima maar zou het wel jammer vinden van deze thread.Dus als je iets kan nuanceren dan kunnen we van de hangtieten afkomen (vond je het ook niet op z'n minst een klein beetje grappig? Kom op!)