Track Klinkt vaak te vol

Maar laten we eerlijk, het mooiste is toch dat waarneer het zonder BH al goed en mooi zit :)
Zoiets?
28utcow.jpg

idd als t te vol is moet je er shit uithalen
of sounds dunner maken op die plekken waar t te vol is

of je doet zoals ik en douwt t gewoon veels te vol en zegt dat dat jouw sound is

idd als t te vol is moet je er shit uithalen
of sounds dunner maken op die plekken waar t te vol is

of je doet zoals ik en douwt t gewoon veels te vol en zegt dat dat jouw sound is

Idd, en hoe je dat doet is jou stijl.
Daarmee wil je niet in hokjes lopen.
Daar moet je trots opzijn.

:biertje:

PS dat plaatje van die kerel mag wel weggegooid worden :r
Ik word er niet vrolijk van als ik er naar kijk :(

Goede thread dit heren...heb hier veel van opgestoken!
Ik heb persoonlijk altijd veel problemen met compressors....ik weet wel wat ze doen maar weet dit meestal niet (goed) toe te passen. Hebben jullie daar misschien nog tips over?

Wat betreft die hangtieten....beetje kansloos om daar deze thread mee dood te gooien.

Goede thread dit heren...heb hier veel van opgestoken!
Ik heb persoonlijk altijd veel problemen met compressors....ik weet wel wat ze doen maar weet dit meestal niet (goed) toe te passen. Hebben jullie daar misschien nog tips over?

Wat betreft die hangtieten....beetje kansloos om daar deze thread mee dood te gooien.

Volgens mij heb je deze thread niet goed gelezen dan, en de rest van onze input niet gelezen. Niets doodgooien maar gewoon een geintje tussendoor humorloze zuurpruim. Dit is zeker een zinnig onderwerp en er wordt ook goed mee omgegaan dus als jij nou positief blijft dan kunnen we gewoon verder zo.

Die tips kunnen btw alleen maar gaan beginnen als we weten wat voor muziek je maakt, wat voor soort producties (veel 'live' instrumenten of alleen synths) en als je weet wat ze doen gaat het dan om wanneer toe te passen of hoe ze af te stellen? Dat laatste is dan weer afhankelijk van wat je er mee denkt of hoopt te bereiken. Dus als je iets kan nuanceren dan kunnen we van de hangtieten afkomen (vond je het ook niet op z'n minst een klein beetje grappig? Kom op!)

Volgens mij heb je deze thread niet goed gelezen dan, en de rest van onze input niet gelezen.
Heb ik wel gelezen, dat was iig erg leerzaam.

Niets doodgooien maar gewoon een geintje tussendoor humorloze zuurpruim
Hahaha....hier zie ik de humor wel van in.

Die tips kunnen btw alleen maar gaan beginnen als we weten wat voor muziek je maakt, wat voor soort producties (veel 'live' instrumenten of alleen synths) en als je weet wat ze doen gaat het dan om wanneer toe te passen of hoe ze af te stellen?
In mijn signature staat een link naar virb. Het tweede nummer is nagenoeg af....wat mij aan dit nummer "stoort" is dat ie te vol klinkt waardoor details wat weg vallen.

Verder ga ik me weer wat meer verdiepen in techno.

Ik produceer overigens met Fl studio en die heeft standaard volgens mij niet echt een goede compressor on board, dus als je nog een goede compressor vst weet....dan ben ik daar ook erg mee geholpen.

Dus als je iets kan nuanceren dan kunnen we van de hangtieten afkomen (vond je het ook niet op z'n minst een klein beetje grappig? Kom op!)
Ik vond het wel grappig maar dadelijk word dit weer zoon thread die kompleet uit de hand loopt met 10.000 foto's en tig (grappige) one-liners. Op zich prima maar zou het wel jammer vinden van deze thread.

Groeten....de zuurpruim

Hahaha..kijk maar hier zouden nou mensen een voorbeeld aan kunnen nemen, zo open je een thread. Dit is duidelijk zuurpruim:D
Antwoorden gaan zeker komen, ook van mij maar moet nu even de deur uit...brb en ben benieuwd wat er dan al is gereplied. Ga er trouwens van uit dat je met bijna elke setup een goed eindresutaat kunt boeken dus daar ligt het bijna nooit in de eerste instantie aan. Je moet je setup gaan onderzoeken en ontdekken, alle voors en tegens...dus zoek het niet standaard daar in, als die setup voor jou opzich wel werkt. Gemiddelde software pakketten zijn zo goed tegenwoordig.
Tot laters

Back