808 voor 377 euro op ebay weggegaan???

Zal wel weer met één of ander smoesje van de verkoper worden afgeblazen en opnieuw in de verkoop gaan.

ps. de verzendkosten naar nederland zijn 200,-$!!

"Der Verkäufer hat die Auktion vorzeitig beendet, um zum aktuellen Gebot an den bzw. die Höchstbietenden zu verkaufen."

Die foto's heb ik al eens een keer eerder gezien ergens....het riekt naar oplichting.

Is wel een powerseller met weet ik hoeveel sterren en positieve beoordelingen...

Sinds wanneer heeft een 808 een adapter?

Kwoot:
Hi, I will ship it to all over the world I will not ship the power adopter if your country is not 110 or 100 volt I you have to buy just a normal adopter in your country.. godluck

Er was toch laatst ook een synth op ebay, waarbij de (goed aangeschreven) verkoper op elke vraag antwoorde dat hij niet degene was die de veiling had geplaatst en dat hij met ebay bezig was om dit te regelen.

De vraag is dus ook: Hoe veilig is Ebay...

Sinds wanneer heeft een 808 een adapter?

Kwoot:
Hi, I will ship it to all over the world I will not ship the power adopter if your country is not 110 or 100 volt I you have to buy just a normal adopter in your country.. godluck

Hij bedoelt dat je in een 220 land een adapter nodig hebt. Overigens heb je wel kans dat je intern gewoon de bedrading kan veranderen. Ik heb een 110v juno gewoon op 220 draaien na een kleine aanpassing intern.

het komt van een winkel he... ik bestel regelmatig dingen uit amerika voor belachelijke bodemprijzen... soms minder dan de helft van wat het hier in de winkel kost.

dus t zou me niks verbazen als dit gewoon echt is...

Er staat iets bij dat hij switchable is van 100 tot 240 volt, die adapter zal wel zijn voor verschillende typen stekkers

het komt van een winkel he... ik bestel regelmatig dingen uit amerika voor belachelijke bodemprijzen... soms minder dan de helft van wat het hier in de winkel kost.

dus t zou me niks verbazen als dit gewoon echt is...

Winkel.. je hebt ook zo'n touched bij sound winkel die soms meer dan het dubbele vraagt... maar om nou iets te verkopen van ongeveer 1/3 van de prijs dat gaat wel erg ver... lijkt al bijna op dat 303 verhaal van RSB

weet jij veel wat erachter zit... ik weet alleen dat ik laatst nog een adk vienna nieuw, die hier 320 euro ofzo kost voor 140 gekocht heb en een art mpa gold die hier bijna 400 kost voor 180 gekocht heb... dus weet jij veel... misschien is het een of andere reclame actie ofzo :)

of hij is gewoon stuk... :P

edit: oh nee.. staat perfect working condition... maar die japanners zijn sowieso niet helemaal lekker... :) ik zag laatst nog bij K-1 in japan zo'n japanner opkomen met 3 puppie kostuums om m heen en een kinder muziekje... dus..

Hoe zit dat eigenlijk met paypal... als je betaalt met paypal en je ontvangt iets niet of iets dat defect is, krijg je je geld dan terug? Hoe kun je bewijzen dat iets niet is aangekomen... stel je (of de koper) ontvangt het wel maar zegt dat hij het niet ontvangen heeft?

Pleepal zuigt keihard aan alle kanten..... ik heb die fuckers via de bank geblokd...ik geef nooit meer een inet bedrijf toegang of macht over mijn rekening.....daarbij doe ik liever zaken met Europeanen en dan is het gewoon te regelen met een GRATIS bankoverschrijving.

Back