[progressive house] aor - nieuwe track!

Statisch inderdaad, kan me voorstellen dat dat nu juist de drive was.
mooi man!
:okdan:

De mix vind ik erg lekker. Het klinkt erg transparant. Heerlijk juist dat het lekker voortkabbelt terwijl noten/akkoorden rustig hun eigen weg gaan. Moet wel zeggen dat ik qua stijl meer fan ben van je andere werk. Dit is me net iets te trancy. Desalniettemin een mooie productie :)

Kreeg metteen een Depeche Mode associatie hoor.
Hij is transparant alleen vraag ik me af of hij niet wat teveel in your face klinkt.

Statisch inderdaad, kan me voorstellen dat dat nu juist de drive was.
mooi man!
:okdan:

Juist, dat was exact de bedoeling. Ik probeer eigenlijk altijd een bepaalde groove of drive te zoeken, dus vond dit (zeker voor mijn doen) apart klinken.

thx!

Hij is transparant alleen vraag ik me af of hij niet wat teveel in your face klinkt.

verder mag de sound van mij nog wel iets punchier/bijteriger. dat softe past goed bij de melancholische melodie, maar het geheel is soms net wat te soft imho.

Mooi die contradicties :D

Mooi die contradicties :D

Hij heeft het over transienten en ik over de macro dynamiek.
Dat zijn dus wel 2 verschillende dingen.

Hij heeft het over transienten en ik over de macro dynamiek.
Dat zijn dus wel 2 verschillende dingen.

Akkoord! My bad.

Maar leg eens uit wat je exact bedoeld? Vind je visies qua mix altijd boeiend.

Hij klinkt wel oke, kan zo in het 2de uurtje van club life. Ik zou misschien na de break (2.14) een dikke bassline, of een ander geluidje, er ondergooien waardoor de track iets extra`s krijg. Het is net even iets te weinig.

Zal eens luisteren wanneer 2.14 is, thx!

...

FUSE?

Gewoon te hard. Weinig diepte qua dynamiek.
Maar da's de sound van tegenwoordig.

ik begrijp wat je bedoelt en kan me voorstellen dat je het te hard vindt, maar het is nu inderdaad ook gewoon een beetje de sound en ik vind het persoonlijk erg prettig. :D

"sign up and vote for the end of the loudness war!"

lol

Back