Werken hier ook mensen met QL Voices of Passion

Synthurion

Ouwe rot
Ik heb sinds kort QL Voices of Passion en heb het een en ander aan zaken waar ik niet uitkom, zijn hier toevallig mensen die me kunnen helpen?

Die plugin is vrij nieuw ?

Denk dat niemand die nog heeft.
Heb bij een kennis ooit symphonie of choirs gezien.
Werkt dit niet het zelfde ??
grtz
s

Die plugin is vrij nieuw ?

Denk dat niemand die nog heeft.
Heb bij een kennis ooit symphonie of choirs gezien.
Werkt dit niet het zelfde ??
grtz
s

nee hij bestaat al een tijdje overigens is de service van EastWest :kont:
Zelfs dat forum van ze is een drama :frons:

300 euro heeft het me gekost en kan niet eens samples inladen, voor dat geld mag je toch wat service verwachten.

Ik heb onlangs symphonic choirs geupgrade naar de play engine. Werkt prima. Mogelijk werkt het eea hetzelfde met voices of .. Beschrijf je probleem eens (evt met wat schermafdrukken)

The QL player laad alleen ewi files de masterfiles zeg maar, maar niet de ews files wat ik ook probeer ik krijg het niet voorelkaar.
Ik heb de software inmiddels weer van mijn schijf afgegooid en wacht even totdat ik mijn nieuwe externe HD krijg dan probeer ik het nog een keer.

Volgens mij kan je alleen maar ewi (instrument) laden. Het instrument bevat blijkbaar een referentie naar de ews (sample) files.

Uit het play manual
===========================
Only a file with the extension “.ewi” can be opened. You
cannot, for example, open a “.aif” or “.wav” file, or any instrument
not specifically designed to work with the PLAY
Advanced Sample Engine.

Volgens mij kan je alleen maar ewi (instrument) laden. Het instrument bevat blijkbaar een referentie naar de ews (sample) files.

Uit het play manual
Only a file with the extension “.ewi” can be opened. You
cannot, for example, open a “.aif” or “.wav” file, or any instrument
not specifically designed to work with the PLAY
Advanced Sample Engine.

Nee dat klopt niet want ik heb in een filemap van VOP allemaal ews bestanden zitten van een paar gieg voices from India, Wales, Bulgaria, Syria, America en dat zijn echt veel sampels. Met alleen de ewi files heb ik slechts een paar samples nog niet de helft van mijn toetsenbord van een synthesizer dus die ews files moeten zwz gewoon ingeladen kunnen worden.
Ik had ook wat vastlopers met opstarten van mijn Cubase 4 mogelijk dat de installatie toch niet goed geweest is een ander verklaring heb ik niet, de bediening van de VOP player is verder makkelijk en kun je vrijwel niks over het hoofd zien, nu VOP weer verwijderd is heb ik ook geen problemen met de opstart van Cubase 4.

Back