(alweer!) een nieuw lid!

tim-b

Stamgast
Hoi,

Ik ben Tim ik kom uit Utrecht en ik kijk hier al een tijdje rond maar had me nog nie geregistreerd! Ik ben 17 jaartjes oud dus ik weet nieveel van "vintage synths" af. Ook ben ik niet echt expert op het gebied van muziek techniek nu maar ik hoop wel wat mensen te kunnen helpen en natuurlijk veeeeeeeeel vragen te stellen ::duivels: !!! Maar ik ben al een paar jaartjes bezig met het produceren van muziek vooral Trance maar dat begin ik een beetje zat te worden... Ik ga over een tijdje als alles goed gaat naar de SAE! Als je wat van mijn muziek wil horen dan kan je de links in mijn signature checken en als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groetjes, Tim:doei:

hoi en welkom, veel plezier hier :)

wat gebruik je voor je trens produkties als ik vragen mag?

Welkom Tim

We doen os best so veel mogelijk vrage te beantwoorde. SAE, leuk man, gewoon doen waar je zin in hebt, daar bereik je het meest mee!

Dankjulliewell!

Lun0r: Ik gebruik: Hardware: Waldorf Micro Q, Yamaha RM1X, Behringer Eurorack 1604A, Behringer truth B2031, Superlux CM-H8A Condensator microfoon, Midiman 2x2, Audiotrak inca 88.
Software: Steinberg cubase SX + VST's Effects en synths en voor audiobewerking Cool edit pro 2.

Tim

Heeeeeeejj!!

Heeeeeeejj!!

Have Fun Here!

Bevallen de Truth's ?? =>wil ik misschien ook gaan halen..

Re: Heeeeeeejj!!

Re: Heeeeeeejj!!

Hee Naton!

Ik wil er wel aan meedoen maarja als ik geen monosynth heb! Of zou ik ook met me Micro Qtje mee kunnen doen en dan steeds per melodietje maar 1 noot polifonie gebruiken?

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Have Fun Here!

Bevallen de Truth's ?? =>wil ik misschien ook gaan halen..

Ja ze bevallen mij zeker wel! Het zijn trouwens wel mij eerste paar monitors dus zoveel ervaring heb ik nog niet met monitors. Toen ik ze in de winkel vergeleek met de Mackie HR 624 klonken die Mackie's wel een stuk beter maar ja das natuurlijk wel logisch :) voor meer dan de dubbele prijs van de Truths! Maar voor het geld zijn ze zeker wel goed!

Tim

P.s. Trouwens toch nog best wel veel leeftijdsgenoten hier! Ik dacht dat ik een van de jongste zou zijn !

Back