Hoi,
Ik ben Tim ik kom uit Utrecht en ik kijk hier al een tijdje rond maar had me nog nie geregistreerd! Ik ben 17 jaartjes oud dus ik weet nieveel van "vintage synths" af. Ook ben ik niet echt expert op het gebied van muziek techniek nu maar ik hoop wel wat mensen te kunnen helpen en natuurlijk veeeeeeeeel vragen te stellen :
!!! Maar ik ben al een paar jaartjes bezig met het produceren van muziek vooral Trance maar dat begin ik een beetje zat te worden... Ik ga over een tijdje als alles goed gaat naar de SAE! Als je wat van mijn muziek wil horen dan kan je de links in mijn signature checken en als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!
Groetjes, Tim
Ik ben Tim ik kom uit Utrecht en ik kijk hier al een tijdje rond maar had me nog nie geregistreerd! Ik ben 17 jaartjes oud dus ik weet nieveel van "vintage synths" af. Ook ben ik niet echt expert op het gebied van muziek techniek nu maar ik hoop wel wat mensen te kunnen helpen en natuurlijk veeeeeeeeel vragen te stellen :
!!! Maar ik ben al een paar jaartjes bezig met het produceren van muziek vooral Trance maar dat begin ik een beetje zat te worden... Ik ga over een tijdje als alles goed gaat naar de SAE! Als je wat van mijn muziek wil horen dan kan je de links in mijn signature checken en als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!Groetjes, Tim

iets om Vintage synths te leren kennen..