ik ga een paar hiervan jatten of zijn ze copyrighted?
Zolang je er geen geld aan verdient...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ga een paar hiervan jatten of zijn ze copyrighted?
en zo is't maar net...Zolang je er geen geld aan verdient...
MBP

Uh oh.., zou je dat nog wel doen, ebay?

dus je verbrand alweer je benen?De MBP is al binnen sinds een paar weken en draait als een zonnetje![]()
Zo schijnt een Zwart Bureaublad zwaarder te zijn voor je processor dan een Wit Bureaublad. Serieus.

ik zou eerder denken dat juist witte pixels meer vraten...?Zo schijnt een Zwart Bureaublad zwaarder te zijn voor je processor dan een Wit Bureaublad. Serieus.

dat maakt verder weinig uit... zwart is 0; R=0, G=0, B=0... hoewel minimaal toch minder qua berekening... toch?maar misschien is wit default en moet je voor zwart dus een commando gebruiken.
dat moet sowieso eens in de 4 a 5 jaar (eerder kan natuurlijk ook maar ligt er maar net aan hoe zeer de popi jopi in je broek knelt)Maar als je dat merkt, moet je eigenlijk toch eens een nieuwe PC aanschaffen.![]()
wit tenzij je er actief iets mee doet. Daarom heb je naast de zwarte dode pixels ook witte dode pixels in een LCD. Als je dus absoluut geen commando aan een pixel zou geven, zou die wit zijn. (bij een CRT weet ik het niet). Hoe dat dan op een hééél laag niveau aangestuurd wordt met een witte (RGB 255 255 255) bitmap weet ik niet. Als die inderdaad minder commando's vraagt omdat er dus niks met de pixels moet gebeuren, zou dat inderdaad minder cpu belasting geven. Maar ik heb een vermoeden dat de hoeveelheid commando's identiek is.
Maakt ook niks uit, ik gebruik hem enkel om de stereomix om te zetten naar WAV en MP3, en soms nog even een ruisfiltertje erover.