Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Er heeft ook wel eens iemand beweert dat de rode een langeren bass decay zou hebben. Maar dat lijkt me niet.

Origineel geplaatst door Leo
Ik had er 1 met wit en ook 1 met geel (niet oranje, geel). Toevallig ken ik ook het verhaal dat erachter zit.
Die kerel die bij Roland aan de lopende band die papiertjes stond te plakken en de startknop erop te doen had last van suikerziekte en moest elke ochtend zijn urine testen met zo'n teststrookje. Hij kon niet weg van de band en af en toe vergiste hij zich wel eens in het papiertje voor de 808 en zijn teststrookje.
Afhankelijk van wat-ie gegeten had die week, had je dan een oranje of geel papiertje.

Origineel geplaatst door mono-poly
nou die van mij is 18cm !! ehm![]()
wit knopje![]()
..ja dat verhaal heb ik ook s gehoordIk had er 1 met wit en ook 1 met geel (niet oranje, geel). Toevallig ken ik ook het verhaal dat erachter zit. Die kerel die bij Roland aan de lopende band die papiertjes stond te plakken en de startknop erop te doen had last van suikerziekte en moest elke ochtend zijn urine testen met zo'n teststrookje. Hij kon niet weg van de band en af en toe vergiste hij zich wel eens in het papiertje voor de 808 en zijn teststrookje. Afhankelijk van wat-ie gegeten had die week, had je dan een oranje of geel papiertje.
..weet je ook waarom er aan de binnekant van een tb of tr soms zo'n rare witte smurrie op de printplaat zit ?
(waarvan iedereen denkt dat het wel 's uitgelopen baterijen zouden kunnen zijn)
![]()

Origineel geplaatst door CraZ
... en ben achteraf blij dat het niet de kater was die mijn visuele vermogens aantastte.

Origineel geplaatst door ralph
wat me ook opviel dat de oranje dopjes van de draaiknopjes in verschillende versies zijn. die bij mij zijn plastic en passen precies. bij die andere die ik had leek het wel papier, dat er wat losser in leek te liggen.
Kent u dat, of heb ik een acid flashback?