Analoge sequencer

Status
Please reply by conversation.

eZe

Stamgast
Ik zoek een analoge sequencer.. Liefst stand alone en met interne clock.
8, 12, 16 steps?

Wat zijn hierin de opties? Mail me ajb even als je wat in de aanbieding hebt.

bijv:
Roland 104
Korg SQ-10
Arp Sequencer
Oberkorn
Theis
Technosaurus Cyclodon

Weet je nog andere?

Ha bedankt voor de link.
Nu nog wat aanbod :) Stuur me een mailtje als je iets hebt!!

Blijft actueel..
Wie heeft er een leuke analoge sequencer in de aanbieding?

Ik ook. Maar dan wel met de full Monty aan utility modules erbij.

Moesten we nu nog te weten komen hoeveel hij wil spenderen aan z'n sequencer kunnen we al een idee hebben in welke richting we moeten zoeken.

Of een synthesizers.com Q960 met quantiser,...en de lage dollar.
Een Analogue Systems RS sequencer is ook OK.
De pond staat laag,heb ik met m'n Oberkorn ook gedaan.
Kwam op een prijsverschil van 248,47 euro verschil vergeleken bij Schneidersbuero.(heb nog m'n bankafschrift liggen als bewijs)
Rechtstreeks van Analogue Solutions met verzending + BTW was 528,6 euro,en bij Schneidersbuero 777,07 euro.En de bijgeleverde transfo kon ik direct gebruiken,had een standaard euro model meegeleverd,ipv die Engelse met 3 rechthoekige pinnen.

Ha bedankt voor de reacties. :)
Ik ben zelf ook aan het rondkijken hoor, zo'n MAQ16 heb ik wel 'ns gehad en dat was het niet voor mij.. Is ook eigenlijk een digitale sequencer natuurlijk. Op het moment wil ik eerst iets analoogs --> trigger, step, pot.

Zo'n Analogue Systems RS-200 lijkt me interessant (meer steps zou leuk zijn). Ik zoek dus wel iets wat standalone is (hoeft ook niet per se 19 inch hoor, desktop als de Theiss, Roland 104 of Cyclodon lijkt me het fijnst).

Die voice_of_saturn_sequencer lijkt een oplossing alleen lees ik ergens dat deze niet re-triggered als opvolgende steps 'aan' staan, iemand ervaring? Qua looks ben ik er niet zo enhousiast over.. ;)

Ik kijk ook naar de Oberkorn mk3 maar begrijp dat deze maar 2 gate/trigger outs heeft, als je dan een kortere sequence dan 16 wilt heb je dus nog maar 1 trigg over voor je synths. Natuurlijk heeft die VOS seq er ook maar 1 maar de Oberkorn heeft 3x16 pots en dan komt 1 gate een beetje karig over.

Wie heeft er een 2e handse analoge seq in de aanbieding?
Thanks!

Kick omhoog.
Heb je iets? Stuur dan ajb een mailtje.
BEDANKT!

Status
Please reply by conversation.
Back