Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
6....wat zeik je nou?
Iemand wil een analoge sequencer....jij niet blijkbaar....dus?
nou , je zou natuurlijk ook de 1ste lijn kunnen gebruiken om het tempo te moduleren . en.. hem opvoeren tot in het audiodomein.ja geweldig die 16 stappen lijntjes met allemaal even lange noten... hullemoal te gek!
ik vraag me af wat er handig is aan een analoge sequencer. dit afvragen kan in het algemeen handig zijn voor mensen die het zich afvragen en van daaruit overwegingen kunnen maken ten aanzien het wel of niet aanschaffen van...6....wat zeik je nou?
Iemand wil een analoge sequencer....jij niet blijkbaar....dus?

het gaat niet om de 5000 knopjes op het scherm, het gaat om de manier waarop je een sequence programmeerd, en dat is nou ff niet echt makkelijker te noemen met zo'n 16 knoppen op een rij geval...6trac, zou je graag gelijk geven , echter toch maar niet , een dedicated apperaat werkt toch echt anders dan een ( visueel) computerscherm met 5000knopjes.

goed idee, ga ik ff doen idd...Ga lekker een kut nummer maken ofzo. Dan ben je lekker intelligent bezig.

gelukkig zeg, ik dacht daar even dat ik net zo goed bezig was als jij qua kutnummersNOT