Op zoek naar scherpe Motif XS7 en XS8 deals

Status
Please reply by conversation.

Nap

Nieuwkomer
Eind deze maand verwacht ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld te hebben voor een Yamaha Motif XS7 of XS8. Ik ben op zoek naar goede deals van zowel winkels (nieuw, demomodellen, inruil) als particulieren (2de hands). Dus alle* tips of aanbiedingen worden gewaardeerd!

* Alleen de Motif XS7/XS8 dus, de XS6 ben ik op dit moment niet in geïnteresseerd.

De keuze is gevallen op de Motif XS7, dus de XS8 valt af. De beste deal die ik nu heb is een nieuwe voor €2550. Weet iemand een goedkopere nieuwe of tweedehands? Geen demomodellen.

Napole0n, Vanwaar de keuze voor de XS7 en niet de XS8?
Mag ik vragen waar je je beauty uiteindelijk hebt gekocht en wat de prijs was?
Thanks

De XS8 was me toch te groot en (vooral) te duur, vooral omdat het gewogen hamer-keyboard voor mij eigenlijk weinig toegevoegde waarde heeft omdat ik niet echt een piano-achtergrond heb en de Motif XS ook niet als stage-piano ga gebruiken. Ik wilde wel graag een fijn en redelijk groot keyboard, dus de XS7 was in mijn geval de beste keus.

Ik heb hem uiteindelijk nieuw gekocht (opgehaald) bij Böke Musikhaus voor €2550 inclusief 1GB sample ram en inclusief BTW.

Okay! Dat is inderdaad een hele mooie prijs. De winkel waar ik zit naar te kijken verkoopt een XS6 voor 2,500eur :(. Ik moet duidelijk nog eens verder gaan kijken8

Ik heb me laten vertellen dat Yamaha een prijsverhoging heeft doorgevoerd ivm de slechte koers van de Yen, waardoor de adviesprijzen voor alle Motif XS modellen met zo'n 300 euro omhoog zijn gegaan. Böke was de enige leverancier die ik kon vinden die nog tegen de oude prijs voorraad verkocht. Dus als je een XS wilt kopen zou ik er een beetje vaart achter zetten.

Er staat op het forum trouwens ook een (2de hands) Motif XS7 met garantie en geheugen voor 2500 te koop zag ik.

Ik heb net de prijs van een XS-8 binnengekregen: 2,995 EUR!8~
Bijna niet te geloven dat prijs verschil. Ik ben gaan nakijken op de YAMAHA website en daar staan ze inderdaad in als officiële dealer (alhoewel er een andere firma naam vermeld staat - adres en tel. nr. zijn wel hetzelfde).

En op nog geen 200 meter van de winkel zit een tentje waar ze bratwurst verkopen :D

Ik wou zeggen: 't nogal ver voor mij maar ik denk dat je gelijkt hebt met de prijsverhoging. Ik moet alleen nog mijn vouw overtuigen.:o:

Het was voor mij ook wel een eind rijden ja, heb er zo'n 7 uur voor in de auto gezeten. Maar goed, voor 300 euro en de kans om en passant wat Bratwurst naar binnen te schuiven vond ik dat wel de moeite waard.

Ik heb ook contact gelegd met Böke. Ze gaan me bellen als het ding er is. Vrouw werd ondertussen overtuigd :okdan:. Inderdaad, het is voor mij ook een 7 à 8 uur rijden...

XS8

XS8

JAAAA! Ik heb 'm. Fantastisch! Mega! Wow! Heb er 9u30 mogen voor rijden, maar het was de moeite waard.
Napole0n, mag ik je vragen, welke opstelling heb jij kwa boxen en versterker?

Er staat op het forum trouwens ook een (2de hands) Motif XS7 met garantie en geheugen voor 2500 te koop zag ik.

De XS7 mag voor 2100€ van baasje verwisselen :) incl. custom afdek hoes, 1Gb geheugen, originele doos/verpakking en idd garantie tot okt.2010

Zondagmorgen aanbieding :okdan:

En omdat mensen me blijven vragen waarom ik m'n XS wil afgeven:

mpbpic3479125.jpg

Ik heb nog een andere ontzettend dure hobby :yamaha:8)

Status
Please reply by conversation.
Back