Goedkope effecten

digitech studioquad...

Ik heb nogal een zwakke laptop (netbook) en ik wil die niet telkens terug opstarten (dat doe ik alleen om op te nemen). Het zal dus een rack + distortion pedaal worden.

digitech studioquad...

Leuke suggestie. Ik zie er één op marktplaats zonder prijsvermelding. Wat is de waarde hiervan?

Zoom RFX 1000 ofzo misschien iets voor je? Is een multi fx in een 1U 19" rack......

Leuke suggestie. Ik zie er één op marktplaats zonder prijsvermelding. Wat is de waarde hiervan?

een studio quad v2 (de voeding van de V2 is stabieler dan van V1) vind je tot zo'n euro 125,-

Als ik mijn studio quad kan vervangen door een Studio 400 dan is de mijne te koop :)

Boss GL-100: 19" 1HE (van overdrive tot distortion) vanaf euro100,-
MXR M151 (duo distortion pedaal) vanaf euro 100,-
De MXR moet je wel op z'n originele 18V adapter laten lopen....
een maatje van me had m zonder originele adapter en die is nu verrot :(

en mssn heb ik na vanavond een vintage Pearl DS-06 distortion en OD-05 overdrive pedaal te koop :)

er stond vandeweek ook een Boss SX700 multi effect te koop voor euro 75,- (voor de mijne heb ik het dubbele betaald) de delay uit de sx700 is niet verkeerd. Maar een digitech studio quad is uitgebreider (4x in en 4x out)

Overigens is die OD100 een kopie van een ts-808. Of betaal je er liever 200 euro voor omdat er Ibanez opstaat? Toch wel een verschil met die 12 euro die Behringer vraagt. Tot zover de geluidskwaliteit.

Als je een TS-808 zoekt kan je het beste voor de Tokai TMD-1 metaldriver gaan. Veel gitaristen hebben liever de Tokai dan de Ibanez, want er zit de zelfde chip in als de "legendarische" Ibanez TS-808 alleen heb je door de bright potmeter veel meer controle over je geluid. En een tokai kost +-60 zeuro.

Ik gebruik een Zoom 1201 :okdan:
Briljant, dat ding kost nog geen 50 euro en is heel veelzijdig om lekker mee te experimenteren!

Attachments

• spd_20071130125652_b.jpg
    spd_20071130125652_b.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 91
Weet iemand een goede videokaart hiervoor?

Ik heb dankzij een bepaald forumlid goedkoop een aantal Bosspedaaltjes kunnen overnemen.... allemaal achter een andere output van mn MPC..... lekker hoor :okdan:

Back