Welke mixer (/console) zou jij kopen?

Die Vintec moet je 9 maanden op wachten...en voor een nieuwe Bentley kom je ook op een wachtlijst geloof ik....nee,als ik het geld zou hebben zou ik niet zo lang willen wachten op een speeltje...

Dus dan maar een SSL Matrix,een dikke pc,stapeltje Lavry converters,wat leuke outboard er bij en dan heb ik nog geld over voor een Audi RS8...

Ik zou iets laten maken.. Een discreet opgebouwde tafel zonder EQ's en fratsen. Een mixer zoals een mixer bedoelt is "volgens mij".

Doe mij deze maar...

2607730351_2e957fd507_o.jpg

Zo zo, ff een foto van mij gebruiken zonder bronvermelding ? :)

Ik weet niet of de Crest Century van Doornroosje erg ok zou zijn in je studio. Ten eerste kraakt er hier en daar wat, ten tweede is het echt een live mixer... En niet uit het top segment, meer semi-top.

Ff linkje naar de set waar i uit komt: http://www.flickr.com/photos/allert/sets/571734/

Zit best wat aardigs tussen dat ik ook thuis zou willen hebben. Heritage 2000 ? XL4 ? Ja hoor.... Doe maar.

een equivalent aan i/o uitbesteed aan apogee adx/dax en een hoop verschillende soort outboard vintage eq's,pre en comps + euphonix controllertjes. gewoon beetje van alles in huis hebben.

Ik zou dan inderdaad ook een emi redd of tgi willen hebben, maar ook een sound techniques tafel en als laatste natuurlijk een Flickinger..

Doe mij maar een SSL Duality, ik heb de gelegenheid gehad om er mee te mogen werken en het is gewoon een geweldige bak.

Vooral omdat hij de voordelen van analoog en digitaal in zich heeft.

Dees man,..

km04.jpg

En dan zou ik verder waarschijnlijk ook geen noot meer spelen
want ik zou niks meer met die armoedige muzikantenbende te maken willen hebben.

Zou het zelf eigenlijk niet weten.
Dualtiy is wel functioneel, maar er gaan stemmen op dat de nieuwe ssl's en neves niet kleuren. Maar ja eerst eens luisteren, desnoods met veel outbord eq ed.

Of gwn een api of tonelux.

Maar welke?

ik zou gaan voor de ssl duality met rack vol met neve's en api's

Back