HD580 HD600 HD650 Sennheiser hoofdtelefoon

Status
Please reply by conversation.

mdv

Just Intonation
Gezocht Sennheiser HD580, HD600 of HD650.

Ik lees net dat zo'n beetje iedereen op SF al een tijdje overgaat op de AKG K701, dus lijkt me dat er nog wel iemand een heeft liggen :)

You can pry mine from my cold, dead hands...

Gaaf die HD800, kende ik nog niet. Ik heb een HD-600, al 4 jaar ofzo, al een keer helemaal 'gereviseerd' (nieuwe bekleding en kabel). Bij mij ook een van de laatste, zoniet HET laatste wat ik weg zou doen. Maar in elk geval een goede keuze, succes met zoeken..! ;)

heb een hd650, zeer tevreden mee. gekocht op marktplaats ( van iemand die hem tegroot vond om er met ipod mee over straat te lopen )
zou dat eens in de gaten houden, komen daar geregeld voorbij

heb een hd650, zeer tevreden mee. gekocht op marktplaats ( van iemand die hem tegroot vond om er met ipod mee over straat te lopen )
zou dat eens in de gaten houden, komen daar geregeld voorbij

Ja er staan op dit moment een HD600 en HD650 op marktplaats.
Ik krijg geen antwoord op mijn email voor de HD600, en bod gedaan op de HD650 maar eigenlijk wil ik niet zoveel meer geven voor een HD650 dan voor een HD600 / 580 dus vraag me af of hij er mee akkoord gaat (nog niks gehoord)
Koop trouwens eigenlijk het liefst via SF, altijd goeie ervaringen, vandaar hier ook mailtje :)

Gaaf die HD800, kende ik nog niet. Ik heb een HD-600, al 4 jaar ofzo, al een keer helemaal 'gereviseerd' (nieuwe bekleding en kabel). Bij mij ook een van de laatste, zoniet HET laatste wat ik weg zou doen. Maar in elk geval een goede keuze, succes met zoeken..! ;)

Ja ben ook heel benieuwd naar de HD800. Maar dat wordt nog wel even sparen, 1400 dollar kost ie oef.
En dan verdient hij ook zeker een goeie amp die ongeveer hetzelfde zal kosten. (en dan ook nog een goeie DAC als je via computer werkt, nog een keer 1000 euro erbij)

Status
Please reply by conversation.
Back