defecte dynacord cls 22

jwhagenbeek

Ouwe rot
aargh waarom zijn die mensen van de post zulke lompo's!!! had een dynacord cls22 gekocht op marktplaats maar was 5 uur reizen heen en terug om hem op te halen dus dacht ik dat de post beter zou zijn...
aangekomen is ie defect. had al in de bus gezien dat alle pakketten overhoop lagen dus de kans is zeer groot dat ie een klap heeft gehad.

heb geen schemas niks wat moet ik hier nu mee... is mn 100,- nu weggegooit????????????????????? HELP!

Okee gaat ie aan? Dus maw gaat het power ledje branden? Er zitten zekeringen aan de binnenzijde check die eens. Mochten deze zijn doorgebrand en de nwe die je erin doet ook weer doorfikken heb je grote kans dat er ergens een tantaal naar de ballen is....ik heb dit gehad met 2x een DDL, 1x een VRS en 1x een DRS......
Zie ook de grote Dynacord reparatie thread op dit prachtige forum.....
Gebruik de zoekfunctie.

Dan maakt er waarschijnlijk toch ergens een tantaal kortsluiting....het kutte is dat je dat niet kan zien....soms wel dan zit er een zilverballetje op aan de buitenzijde.....ik zou zeggen vervang alle tantalen dan werkt hij waarschijnlijk gewoon weer.
Maar dit had de verkoper al moeten weten.....hoe heette de verkoper btw?

Ik moet wel zegen dat ik het behoorlijk bijdehand van de verkoper vind om je een kapotte CLS te verkopen.....zo'n tantaal gaat niet kapot door een tikkie.....en daarbij had ie je dan ook niet meer mogen rekenen dan € 50,- ofzo....€ 100,- voor een kapotte is teveel...

ik vind dat zoiets niet openbaar op het web hoeft, tja misschien wist ie het al wel maar het kan net zo goed per ongeluk zijn geweesd zeker omdat ik erop aan heb gedrongen dat ie met de post moet en hij m eigenlijk liever niet via de post wilde versturen.

tja als nou overduidelijk was geweesd dat het moetwillig was dan was het een ander verhaal

Back