Reason HELP!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdweetje

Ingeburgerd
Hee,
Ik gebruik Reason Sinds Gister Voor Beats
Ik heb een Midi Keyboarddie ik Via Usb gebruik ,
Het is een M-Audio Oxygen 8 V2

maar probleem is ,
als ik Bv. eerst een Syntsizer Gebruik en daarmee iets heb gemaakt en daarna Bv. een Drum Computer gebruiken dan geeft die geen geluid door ,
ik moet steeds opnieuw Reason starten of wat dan ook om een ander Ding te horen .
wat moet ik doen?

Mdweetje

eeuh, heb je de handleiding wel gelezen? als je die uberhaupt hebt?
Je zal waarschijnelijk het pakket ook niet gekocht hebben aan je vraag te zien. ;)

Maar je moet het misschien ff zelf aansluiten, tis reason weet je wel :eureka:
ff rack omdraaien, mixer erbij etc.

Haha Sorry nee Idd ik heb geen Handleiding en Nee Reason is Not From me .
Reason Is van een goeie vriend van me die zelf een studio heeft hij heeft hem gekochtbij feedback dacht ik .
maar ik kan hem niet bereijken want hij is op vakantie tot 6 juli dusja

Who can help me:P
Ik kan maar 1 ding gebruiken zodat ik geluid hoor en zodra ik wat anders erbij create ofzo dan hoor ik niks als ik op toetsen druk

Het is mij Teveel om te lezen ,
Ik weet veel Van Beats maken ,
maar dit even niet
Zoals net ik heb paar drums gemaakt , en wil ik opeens piano gebruiken druk ik op mijn toetsen hoor ik niks maar zie wel bewegen op de computer ?RAAR??

maar dit even niet
Zoals net ik heb paar drums gemaakt , en wil ik opeens piano gebruiken druk ik op mijn toetsen hoor ik niks maar zie wel bewegen op de computer ?RAAR??

Volgens mij stel jij 3 x dezelfde vraag :confused:

Zoek je ook iemand die je moet voeren misschien en je naar bed kan brengen.
Wat een instelling zeg, teveel om te lezen :stupid

Wat doe je in hemelsnaam met reason als je nog niet eens door hebt dat het aan de achterkant van je Virtueele rack moet aangesloten worden??

maar dit even niet

Je lijkt me veel te lui om überhaupt ergens veel van te weten... Als je niet eens de moeite neemt om aangereikte links door te lezen ben je hier niet echt aan het juiste adres denk ik...

Laatst gewijzigd:
maar dit even niet

Dat je niet wil lezen en leren zien we wel aan je schrijfstijl, tjesus.

Reason is gewoon raar joh! Maar zou toch eens de moeite nemen om dingen te lezen!

Overigens gaat bijna alles in Reason automatisch...

Als je nu eens de bijgeleverde songs laad in reason en dan eens ga kijken hoe wat zit en waar... misschien dat een plaatje jou meer zegt.

gebruik je nu eigenlijk een externe drumcomputer??? zo verwarrend is je post namelijk!

Laatst gewijzigd:
ja ik ben lui sorry niks aan te doen :S

kortom een bestaande dus zo'n standaard song openen en je ben nogsteeds lui! Maar dan heb je wel een antwoord op je vraag :doei:

Bericht door een moderator:
geen hulp met niet-legaal gekochte software en te lui om zelf moeite te doen = dicht. Volgende topics met eenzelfde strekking gaan ook op slot, dus je hoeft er geen nieuwe te maken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back