Reason Free

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
Reason free!

een soort van lite version, maar dan geheel gratis. als DAW beperkt tot 16 tracks en een beperkt aantal rack extensions, maar wel met o.a. Europa. een zeeer machtig instrument en Kong, ik noem het maar een drum(kit) designer, zie voor alle verdere details:

edit: het is de DAW en de Reason Rack Plugin! de RRP kun je simpelweg in je eigen DAW gebruiken. en nu kun je ook Objekt kopen bijvoorbeeld en gebruiken....

goede stap voor Reason.

Ik vind vooral Europa een geweldig instrument. Ik had op de valreep (voordat ze stopte met de losse verkoop van de Europa plugin) Europa nog gekocht en het aan de praat weten te houden (32 bits plugin x86 op een 64 bits Apple Silicon (arm) CPU) met kunst en vliegwerk... maar dat is niet meer nodig. Europa zit hier al in. Ik ben heel blij. Bedankt voor de tip @vink

Ja ik had hier eergisteren een nieuwsitem over gemaakt maar dat is door de SF admins/mods direct getrashed geloof ik ... :stupid
Terwijl dit toch een stuk nieuwswaardiger is dan bv de zoveelste ios app.

Edit idd ook als DAW te gebruiken na wat beter lezen
maximaal 16 tracks, maar dat is al veel meer dan de 8 die je in andere lite daws krijgt.

Wel gaar dat ze geen chromatische sampler hebben toegevoegd, zoals op z'n minst NN-19.
Dat had ze niks extra's gekost.

Laatst gewijzigd:
Back