Wie helpt mij aan deze titels?

Waarom enkel maar de intro's? Ze komen mij alletwee bekend voor maar net als ze gaan zingen stopt het.

Zo krijg ik ze namelijk ook te horen, het komt van een soort muziekkwis. Ze komen mij ook bekend voor maar ik kan ze nog even niet plaatsen, het tweede nummer komt volgens mij ergens uit 1994 ik weet zeker dat ik die op een cd heb staan die ik toen op vakantie had gekocht en dus de hele weg in de auto op had staan. Maar erg frusterend dat ik ze niet meer kan vinden. Maar ieder geval weer bedankt voor je hulp en het meezoeken.

Ghe - zijn dit progrockquizzen of zo? Het eerste nummer is namelijk Childhood's end van Marillion (van het album Misplaced childhood uit 1985).

Dat tweede nummer ken ik wel, maar ik kan niet op de titel komen. Dacht eerst aan Fiesta van The Sunclub, maar geen van de tig remixes die ik vond komt overeen....

@ Topic starter

Het valt me op dat jij vaak tracks zoekt....waarom ga je niet naar discogs forum track i.d.?

www.discogs.com

oja en daarbij noem je jezelf musicgoeroe maar continue weet je de namen van tracks niet...lekkere goeroe. ;)

Pfff, ik wist niet dat het zo'n probleem was om iemand te helpen. Degene die mij wel hebben geholpen heel erg bedankt! Ik waardeer dat ten zeerste, ik win er helemaal niks mee het is gewoon een leuke hobby en een leuk spelletje. Je kunt niet alles weten tenslotte. Volgens mij is het niet verplicht om een topic te lezen hier, dus ik ga er van uit dat de mensen die helpen dat ook wel leuk vinden om te doen.

@DenDer bedankt voor de tip, ook dat waardeer ik en ik ben zeker geen allesweter op muziekgebied, maar ben er wel verslaafd aan! ik vond de naam musicgoeroe wel leuk, en de meeste namen waren hier toen al bezet.

Excuus voor de overlast.

Pfff, ik wist niet dat het zo'n probleem was om iemand te helpen. Degene die mij wel hebben geholpen heel erg bedankt! Ik waardeer dat ten zeerste, ik win er helemaal niks mee het is gewoon een leuke hobby en een leuk spelletje. Je kunt niet alles weten tenslotte. Volgens mij is het niet verplicht om een topic te lezen hier, dus ik ga er van uit dat de mensen die helpen dat ook wel leuk vinden om te doen.

@DenDer bedankt voor de tip, ook dat waardeer ik en ik ben zeker geen allesweter op muziekgebied, maar ben er wel verslaafd aan! ik vond de naam musicgoeroe wel leuk, en de meeste namen waren hier toen al bezet.

Excuus voor de overlast.

Stond wel een vette dikke knipoog achter he? Maar echt op discogs zitten echt veel mensen die titels zoeken en is ook veel groter dan het SF omdat discogs nu gewoon wereldwijd is. Ik denk dat je daar sneller wordt geholpen dan hier...alhoewel hier ook veel kennis zit natuurlijk.:okdan:

Back