Quirky Habits

wel lekker hoor, ik vind zelf die voice-patch een beetje saai op een gegeven moment.

Zit ook een lekker house breakie in.

:baco:

Als RSB die sweep-achtige pad bedoelt, deel ik z'n mening.

Wel aardig trakkie :)

Grappige track, als ik puur naar de mix luister, dan kan ik je verzekeren dat hier in een zaal niets van overend blijft staan. Het laag (wat voor thuis lekker luisterd) moet dan veel strakker.

Misschien iets zuiniger met reverbs enzo omgaan? Probeer met eq wat laag te reserveren voor bass en kick. Beetje sidechain?

Mooie string trouwens :) :)

Je bent wel muzikaal zo te horen, je weet ze soms wel ERG goed te raken. :okdan:

heb gelijk zin om er een remix van te maken :-)

Je bent wel muzikaal zo te horen, je weet ze soms wel ERG goed te raken. :okdan:

Ah, ik zie nu ook je naam, je bent dus een vrouw. Dat hoor je meteen. In de positieve zin dan he? :)

Net als de sounds van Isis.

Ah, ik zie nu ook je naam, je bent dus een vrouw. Dat hoor je meteen. In de positieve zin dan he? :)

Net als de sounds van Isis.

hihi is het zo te horen dat ik een vrouw ben?
hmm ja waarschijnlijk wel. M'n muziek is niet echt strak of duister of wat dan ook ... en ik ken niets van masteren of geluid bewerken... en heel de technische kant van muziek maken interesseert me ook niet echt ;)

Zolang ik gewoon maar lekkere vrolijke deuntjes kan maken ^^ ... m'n tracks zijn altijd een "momentopname", meestal zit ik er maar een paar uur aan... en afwerking? goh als iemand zich daarmee wil bezig houden in mijn plaats, be my guest :D

ik mis iets interessants vooral qua sounds wat ik meestal zoek in muziek, het klinkt nu als stock muziek.. standaard geluiden enzo zegmaar

Wow ! Mariska
muziekluisterendkw2.gif

Klinkt erg lekker...doet mij denken aan de betere early Detroit techno.

hihi is het zo te horen dat ik een vrouw ben?
hmm ja waarschijnlijk wel. M'n muziek is niet echt strak of duister of wat dan ook ... en ik ken niets van masteren of geluid bewerken... en heel de technische kant van muziek maken interesseert me ook niet echt ;)

Ik bedoelde juist de fijngevoelige melodietjes. Nogmaals, positief dus :)

Mixen eqen etc komt vanzelf wel, goeie melodieen kunnen spelen (die ook ECHT wat doen) is het belangrijkste. Als je dit beheerst (heb ook je andere tunes geluisterd) ben je al over de helft.

Eindelijk word ik weer eens geroerd op dit forum :okdan:

Ik bedoelde juist de fijngevoelige melodietjes. Nogmaals, positief dus :)

Mixen eqen etc komt vanzelf wel, goeie melodieen kunnen spelen (die ook ECHT wat doen) is het belangrijkste. Als je dit beheerst (heb ook je andere tunes geluisterd) ben je al over de helft.

Eindelijk word ik weer eens geroerd op dit forum :okdan:

:D ik voel me gevleid :)

Damn, meer goeie Detroit op dit forum!!!

als een jongen dit gepost had zouden de commentaren heel anders zijn 8D

Nee hoor. Leuke muziek is gewoon leuk.
Wellicht dat het nog leuker zou worden als er wat meer aandacht aan wordt gegeven.
(Maar daar heb ik zelf ook last van want maak ook vaak nummers in een paar uur.)

als een jongen dit gepost had zouden de commentaren heel anders zijn 8D
Nou dat geldt dan niet voor mij (of ben ik nu aan 't happen?)
Ik heb al meerdere tracks van Mariska beluisterd en het verbaast mij eerlijk gezegd dat zij nog nergens onder contract staat.

Back