Quirky Habits

Ey Bass, als jij geen eikel was geweest had je je moeltje gehouwen. ;)

Detroit is voor mij DE rede dat ik ooit verder ben gaan kijken dan hiphop en punk. Als ik naar haar trax (<--HAHAH CHICAGO LABEL) luister word ik 'n beetje terug gebracht naar die tijd...

Laatst gewijzigd:
Wow ! Mariska
muziekluisterendkw2.gif

Klinkt erg lekker...doet mij denken aan de betere early Detroit techno.

Huh!?! detroit, je kan toch ook nog wel andere complimenten verzinnen, dit is alles BEHALVE Detroit :D

Als schets zeker wel een leuke melody, maar er moet nog heel wat gebeuren. ;)

Ik vind het wel koel maar ik hoor er ook niet echt Detroit in :P

Up?!? hij was 1min daarvoor ook al up.....:D lijkt wel of er bij diverse members ook wat "up" is :duivels:

Alsof ze hun SOS gemasterd hebben ofzo :duivels: :P

Aangenaam :)

Ik denk er inderdaad steeds allerlei Detroit-achtige invloeden in terug te horen. Je geeft zelf al aan een liefhebber van deze kant van de electronische muziek te zijn dus dat is niets geks.
Ik vind persoonlijk de groove erg lekker maar de geluiden voor de "lead" verkeerd gekozen, het klinkt mij te clean en bijna trens-achtig. Dat stukje toonladder doet mij steeds neigen naar skippen. Aan de andere kant is de timing wel steeds in orde.

Verder vind ik de commentaren omtrent "meisje" en "afberen" weer van een bijzonder puberaal niveau. Goede muziek hoeft voor mij geen gezicht te hebben.
De zogenaamde Detroit-connaisseurs verwijs ik graag door naar onderstaande afbeelding :

James stinson van drexciya... mijn Held :D

Laatst gewijzigd:
R.I.P. James...

Maaruh.. Detroit techno kent vele gezichten!

Kan zo nog uuuren door gaan..

Leuk en aardig al die deuntjes, maar het beste dat ooit door Detroit is voortgebracht, is en blijft toch nog altijd

robocop.jpg

Detroit? Ik hoor hier echt de Gent-sound in terug.

Detroit? Ik hoor hier echt de Gent-sound in terug.

Leuke opmerking, omschrijf eens? (Als er al zoiets bestaat als een Gent-sound,kan ik het idd. lekker plaatsen in het pre-Culture Club errr... tijdperk). De sound is zeer herkenbaar.

Hier:

Volume HARD zetten!

En nog eentje:

Laatst gewijzigd:
Ja precies... hier gaan we verder met Detroit liefhebben en afkraken..

Maaruuuh, ik als grote Detroit fan kan haar muziek ZEER waarderen.

Ben zelfs 'n beetje jaloers... :halleluja

Soms heb je dat, dat 'n track in je kop blijft hangen. Deze ook dus...
Audio technisch gezien valt er nog wel wat aan bij te schaven, maar dat heeft bijna iedereen. Waar je niet omheen kan is dat er talent in zit..

Laatst gewijzigd:
Back